Kajko i Kokosz: Na Plasterki Pre-ALFA 2.0!
(...)Opublikowaliśmy nową odsłonę wersji PRE-ALPHA 2.0, która jest sporą
aktualizacją wersji 1.0. Podstawowe mechanizmy takie jak kontrolowanie
postaci, atakowanie czy używanie Talentów zostały zmienione. Całkowitej
podmianie uległy tażke assety oraz dodany został specjalny Shader
gwarantujący komiksowy odbiór całej kompozycji.
Zdajemy sobie sprawę, że nasza pierwsza odsłona spotkała się z dużą falą
krytyki. Nasza drużyna nie chowa głowy w piasek i reagujemy na
konstruktywny feedback. Stąd szereg zmian zasugerowanych przez ludzi.
Tworzymy grę dla graczy i chcemy aby nasz finalny produkt sprostał
oczekiwaniom fanów.
Shinji Mikami zaskoczony decyzją Microsoftu o zamknięciu Tango Gameworks
Shinji Mikami, legenda branży gier wideo i twórca serii Resident Evil, wyraził swoje zaskoczenie ...
Sony musi stworzyć więcej własnych IP, aby utrzymać konkurencyjność
Sony, gigant technologiczny o globalnym zasięgu, słynący z innowacyjnych rozwiązań w branży el...
Komentarze