Kajko i Kokosz: Na Plasterki Pre-ALFA 2.0!
(...)Opublikowaliśmy nową odsłonę wersji PRE-ALPHA 2.0, która jest sporą
aktualizacją wersji 1.0. Podstawowe mechanizmy takie jak kontrolowanie
postaci, atakowanie czy używanie Talentów zostały zmienione. Całkowitej
podmianie uległy tażke assety oraz dodany został specjalny Shader
gwarantujący komiksowy odbiór całej kompozycji.
Zdajemy sobie sprawę, że nasza pierwsza odsłona spotkała się z dużą falą
krytyki. Nasza drużyna nie chowa głowy w piasek i reagujemy na
konstruktywny feedback. Stąd szereg zmian zasugerowanych przez ludzi.
Tworzymy grę dla graczy i chcemy aby nasz finalny produkt sprostał
oczekiwaniom fanów.

Producenci Assassin's Creed Mirage proszą o wstrzymanie się ze spojlerami z gry
Ubisoft, renomowane studio deweloperskie, apeluje do społeczności graczy o cierpliwość i powści...

Naughty Dog zwalnia co najmniej 25 pracowników
Studio Naughty Dog, odpowiedzialne za produkcję takich gier jak Uncharted i The Last of Us, zwalnia...
Komentarze