Wydawca Embracer ujawnił, że w ciągu 24 miesięcy, firma ma wydać pięć nowych gier opartych na licencji Władcy Pierścieni. Z pewnością, jedną z produkcji będzie The Lord of the Rings: Gollum, które opowiada o przygodach postaci z tego filmu.
Wydawca ujawnia: w ciągu 24 miesięcy powstanie 5 gier na licencji Władcy Pierścieni!
Embracer ujawniło tę informację w raporcie finansowym spółki. Wydawca rozrósł się w ostatnim czasie do dużych rozmiarów, gdyż w ostatnich latach wciągnął do siebie takie firmy jak wydawnictwo Dark Horse Media, Koch Media czy też Gearbox Entertainment.
Jedną z grup operacyjnych należącej do spółki jest również firma Freemode, a do niej należy Middle-Earth Enterprises, która ma prawo na wyłączność do adaptacji trylogii Władcy Pierścienia jak i Hobbita. Właśnie w ten sposób zostały zdradzone plany, o wydaniu gier w najbliższych miesiącach.
Na jednym ze slajdów, podczas prezentacji dotyczącej raportu finansowego widniał napis: Pięć tytułów jest obecnie w produkcji u zewnętrznych podmiotów partnerskich, z premierami zaplanowanymi na najbliższe 24 miesiące.
Jak twierdzi jeden z użytkowników Twittera, gry mogą zostać wydane znacznie szybciej, bo do 31 marca 2024 roku. Opiera się na przekazie prasowym, który mówił o tym, że może być krótszy czas oczekiwania.
Middle-earth Enterprises parent company Embracer Group $EMBRAC says five new video games based on The Lord of the Rings are scheduled to be released by 31st March 2024.
— EmbracerInvestor (@EmbracerInvest) February 16, 2023
This includes games on PC, console, mobile and/or anything else you can imagine. pic.twitter.com/XhooYEU9Zu
Wydaje się, że 24 miesiące to bardziej realne założenie. Zwłaszcza, jeśli spojrzymy na to, że tak naprawdę jest brak jakichkolwiek konkretów, a zostało niecałe 14 miesięcy, aby zrealizować wizję z datą do 31 marca 2024.
Jedną z produkcji z pewnością będzie Lord of the Rings: Gollum. Fabuła opowiadająca o przygodach postaci pożądającej pierścienia ponad wszystko i nie mająca w życiu innego celu, miała mieć już swoją premierę, lecz została ona opóźniona.
źródło: eurogamer.pl, screen z YouTube
Twórcy Fallout nie byli świadomi problemów finansowych Interplay
Podczas pracy nad Fallout Tactics, deweloperzy ze studia Micro Forté nie mieli pojęcia o głęboki...
Bruce Nesmith: Bethesda nie zrezygnuje z Creation Engine w najbliższym czasie
Bruce Nesmith, były weteran Bethesdy, który przez ponad ćwierć wieku pracował nad największymi...
Komentarze