Kiedy Mike Chapman, dyrektor kreatywny Sea of Thieves i producent Joe Neate zasiedli pewnego wieczoru do wspólnej rozgrywki, nie przypuszczali, że ich wirtualna przygoda nabierze tak realnych kształtów. Do ich załogi dołączyła grupa z Sony Interactive Entertainment, zwiastując początek nowej ery dla tej kooperacyjnej pirackiej gry przygodowej. To właśnie wtedy zaczął kiełkować plan udostępnienia tytułu, dotychczas dostępnego wyłącznie dla Xboksa, na konsole PlayStation 5.
Sea of Thieves to doskonały przykład współpracy Microsoftu z Sony
Zapowiedź premiery na PS5, ustalonej na 30 kwietnia, rozpaliła entuzjazm wśród graczy. Sea of Thieves, debiutujące 20 marca 2018 roku, było najbardziej ambitnym projektem w historii studia Rare. Jego filozofia - dostarczenie graczom narzędzi zamiast sztywnych reguł - pozwoliła stworzyć żywy, otwarty świat, w którym każdy mógł wyruszyć na własną piracką przygodę. Choć start gry był niepewny, dzięki ciągłemu wsparciu w postaci aktualizacji i dodatków, Sea of Thieves zdobyło szerokie grono odbiorców i ugruntowało swoją pozycję na rynku.
John Neate podkreśla, jak ważną rolę w procesie adaptacji gry na konsolę PS5 odegrało Sony. Współpraca między firmami, ukierunkowana na techniczne i kreatywne aspekty projektu, była kluczowa dla osiągnięcia sukcesu. Sony zapewniło wsparcie na każdym etapie - od regularnych rozmów po dostęp do specjalistów, co pomogło zespołowi Rare w dokładnym zrozumieniu nowej platformy.
Executive Producer Of Sea Of Thieves Joe Neate:
— @Zuby_Tech (@Zuby_Tech) March 8, 2024
Rare is working with co-developers who have PlayStation experience and Sony itself has been extremely helpful, holding regular catchup calls and making its own tech staff available whenever needed even when the project was still… pic.twitter.com/8FzwQQA9sA
Dla Chapmana i Neate'a, którzy towarzyszą Sea of Thieves od początku jego podróży, przeniesienie gry na PlayStation 5 stanowi kolejny ekscytujący rozdział w historii tytułu. Współpraca z Sony otwiera nowe możliwości dla kreatywności i rozwoju społeczności graczy, przygotowując Sea of Thieves na wiele kolejnych lat ewolucji.
Na tej współpracy nikt nie traci.
źródło: Guardian, screen z YT
PlayStation 5 z napędem dyskowym dominuje sprzedaż w USA!
Od momentu premiery pod koniec 2020 roku, konsola PlayStation 5 od Sony cieszy siÄ™ ogromnym sukcese...
The Last of Us Part II Remastered w pełni wykorzysta moc PlayStation 5 Pro!
W styczniu 2024 roku The Last of Us Part II Remastered zadebiutowało na PlayStation 5, spotykając ...
Komentarze