Xbox, jedna z czołowych marek w świecie gier wideo, postanowił zrobić wielkie wrażenie na odbiorcach swojej reklamy. W tym celu wykorzystał The Sphere w Las Vegas - wielką kulę, który na zewnątrz służy jako platforma reklamowa, a w środku jest często areną różnego rodzaju widowisk. W efekcie zaprezentowano nie tylko konsole Xbox Series X/S, ale także kilka popularnych gier, które są dostępne na Xboksa.
Xbox wykorzystuje The Sphere w Las Vegas do epickiej reklamy swoich gier i konsol
Reklama Xboksa w Las Vegas była spektakularna i niezapomniana. Duża, dynamiczna kula oświetlana była ekscytującymi zwiastunami gier, którymi firma się szczyci. Widzowie zobaczyli reklamy takich tytułów jak: Hellblade 2, Forza Motorsport, Cyberpunk 2077, czy też Starfield. To wszystko wywołało ogromne wrażenie na miłośnikach gier.
Microsoft Xbox just dropped $450,000 on advertising on the Sphere not even a week after finalizing the Activision Blizzard King deal pic.twitter.com/ndpR8ogqsn
— L A G (@Damnlag) October 20, 2023
Był to z pewnością wspaniały spektakl i atrakcja dla wszystkich, którzy lubią dużo świateł i wielkie interaktywne przekazy. Nie można jednak zapomnieć, że głównym przesłaniem płynącym z tej reklamy było przypomnienie, że konsole Xbox Series X/S oferują ekscytujące tytuły i niesamowite możliwości dla wszystkich miłośników gier. Xbox wciąż zdobywa popularność, dzięki wrażeniom, jakie wywołują takie akcje marketingowe.
Przed chwilą doszło do finalizacji transakcji Microsoftu z Activision Blizzard, a tymczasem amerykańska firma nie przestaje inwestować, wręcz trend jest odwrotny. Być może wyczuli moment, gdy trzeba do maksimum wycisnąć możliwości, jakie niosą ze sobą kolejne miesiące. Jak twierdzą niektóre źródła, za reklamę na The Sphere Xbox przeznaczył 450 tysięcy USD.
Z pewnością, takie akcje przyciągną kolejnych odbiorców, którzy poczuli się zachęceni taką formą reklamy, oraz promowaniem w niej swoich konsol, wraz ze strategicznymi tytułami. Wydarzenie w Las Vegas było jedynie przedsmakiem tego, co czeka nas w przyszłości. Emocje na pewno zostały podgrzane.
źródło: ppe.pl, screen z YouTube
Microsoft wzmacnia swoją pozycję na rynku!
Microsoft, jeden z największych gigantów technologicznych, osiągnął kolejny kamień milowy w br...
Black Myth: Wukong na Xbox Series X/S! Nowe informacje wskazują na rychłą premierę
Fani gier akcji RPG mają powody do entuzjazmu, zwłaszcza ci korzystający z konsol Xbox Series X/S...
Komentarze