System, który w grach automatycznie dostosuje poziom trudności. Electronic Arts opatentowało nową technologię, która ma za zadanie polepszyć wrażenia z rozgrywki w nadchodzących produkcjach. Nowy system według EA zachęci graczy do dłuższego pozostania w grze.

System, który w grach automatycznie dostosuje poziom trudności. Electronic Arts tworzy nową technologię!
Wielu graczy przed rozpoczęciem większości gier staje przed wyborem jaki poziom trudności ustawić. Oczywiście gry pozwalają zmieniać poziom trudności w trakcie rozgrywki. Jeśli dla kogoś rozgrywka jest zbyt trudna, może obniżyć sobie poziom lub w przypadku gdy jest zbyt łatwo, podnieść poziom trudności. Jednak zbyt częste wchodzenie w ustawienia i manewrowanie poziomami potrafi być irytujące.
Firma Electronic Arts szykuje ciekawy system, który będzie odpowiedzialny za automatyczne dostosowanie poziomu trudności w grach. W zeszłym miesiącu pojawiła się informacja, że EA opatentowało jesienią 2020r. system o nazwie Dynamic Difficulty Adjustment (DDA). Wizja jaka przyświeca EA w tworzeniu nowego systemu to spowodowanie by gracz dłużej pozostał w grze.
Według Electronic Arts zły dobór poziomu trudności może szybko sprawić, że gracz zniechęci się do danego tytułu. Jeśli jest za trudno gracz może nie chcieć więcej się męczyć, zaś gdy jest zbyt łatwo potrafi znudzić się tytułem. Dlatego nowe rozwiązanie ma wyeliminować zły dobór poziomu i dostosować go pod gracza.
Facebook Messenger dla Windows i macOS: Koniec Ery Desktopowej – Co to Oznacza dla Użytkowników?
Decyzja Meta o wyłączeniu aplikacji Messenger dla Windows i macOS 15 grudnia 2025 roku zaskoczyła...
Vampire the Masquerade: Bloodlines 2 – Premiera Kultowego RPG w 2025 Roku
Vampire the Masquerade: Bloodlines 2 to sequel legendarnego RPG z 2004 roku, który po latach opóź...
Komentarze