System, który w grach automatycznie dostosuje poziom trudnoÅ›ci. Electronic Arts opatentowaÅ‚o nowÄ… technologiÄ™, która ma za zadanie polepszyć wrażenia z rozgrywki w nadchodzÄ…cych produkcjach. Nowy system wedÅ‚ug EA zachÄ™ci graczy do dÅ‚uższego pozostania w grze.
System, który w grach automatycznie dostosuje poziom trudnoÅ›ci. Electronic Arts tworzy nowÄ… technologiÄ™!
Wielu graczy przed rozpoczęciem większości gier staje przed wyborem jaki poziom trudności ustawić. Oczywiście gry pozwalają zmieniać poziom trudności w trakcie rozgrywki. Jeśli dla kogoś rozgrywka jest zbyt trudna, może obniżyć sobie poziom lub w przypadku gdy jest zbyt łatwo, podnieść poziom trudności. Jednak zbyt częste wchodzenie w ustawienia i manewrowanie poziomami potrafi być irytujące.
Firma Electronic Arts szykuje ciekawy system, który bÄ™dzie odpowiedzialny za automatyczne dostosowanie poziomu trudnoÅ›ci w grach. W zeszÅ‚ym miesiÄ…cu pojawiÅ‚a siÄ™ informacja, że EA opatentowaÅ‚o jesieniÄ… 2020r. system o nazwie Dynamic Difficulty Adjustment (DDA). Wizja jaka przyÅ›wieca EA w tworzeniu nowego systemu to spowodowanie by gracz dÅ‚użej pozostaÅ‚ w grze.
WedÅ‚ug Electronic Arts zÅ‚y dobór poziomu trudnoÅ›ci może szybko sprawić, że gracz zniechÄ™ci siÄ™ do danego tytuÅ‚u. JeÅ›li jest za trudno gracz może nie chcieć wiÄ™cej siÄ™ mÄ™czyć, zaÅ› gdy jest zbyt Å‚atwo potrafi znudzić siÄ™ tytuÅ‚em. Dlatego nowe rozwiÄ…zanie ma wyeliminować zÅ‚y dobór poziomu i dostosować go pod gracza.

Gra z 2018 roku złamała Konwencję Genewską!
Do niecodziennej sytuacji doszÅ‚o w Å›wiecie gier. Among Us musiaÅ‚ podmienić pewien drobny szczegÃ...

Fntastic opublikowało gameplay The Day Before
Studio produkujące The Day Before, zgodnie z obietnicą, udostępniło dla fanów 10-minutowy gamep...
Komentarze