Wydany ponad dwa lata temu, Dying Light 2: Stay Human nie miał łatwego startu, ale dzięki nieustannym wysiłkom Techlandu, stał się jednym z bardziej cenionych tytułów o tematyce zombie na rynku. Jego ewolucja od ciągłych potknięć do statusu solidnej, postapokaliptycznej gry akcji świadczy o wytrwałości i zaangażowaniu studia w dostarczanie treści, które ucieszyły graczy.
Dying Light 2 - z katastrofy do sukcesu
Niedawno, Tymon Smektała, dyrektor w Techland, podzielił się przemyśleniami na temat tej drogi i dlaczego studio zdecydowanie sprzeciwia się transformacji Dying Light 2 w grę usługową na żywo. W rozmowie z MP1st, Smektała podkreślił wyjątkową relację z graczami jako klucz do sukcesu.
To nasza sekretna formuła. Jesteśmy otwarci, szanujemy naszą społeczność i słuchamy ich potrzeb.
To podejście pozwoliło utrzymać stałą bazę miliona aktywnych użytkowników miesięcznie, co jest imponującym wynikiem dla tego typu gry.
Dying Light 2 developer @Techland talks about the "secret formula," and how they have no intention of going the full live service route for the game.https://t.co/Ph0USlCyGV#DyingLight2
— MP1st (@MPFirst) March 18, 2024
Dying Light 2 wyróżnia się na tle innych gier z gatunku nie tylko świetnie odtworzonym otwartym światem pełnym zombie, ale również zaangażowaniem w postapokaliptyczną narrację. Ostatnia duża aktualizacja wprowadziła istotne zmiany w mechanice gry, wzbogacając rozgrywkę o nowe bronie palne i liczne modyfikacje. Te innowacje pokazują, jak Techland stale szuka sposobów, aby odświeżyć i poprawić grę.
Mimo braku potwierdzenia kolejnej odsłony w serii, Techland nie spoczywa na laurach, skupiając się na nowej grze w zupełnie nowym świecie. Studio chce odkrywać nowe horyzonty i dostarczyć innowacyjne doświadczenia dla swoich graczy.
Dying Light 2: Stay Human jest nie tylko historią przetrwania w świecie pełnym zombie, ale również świadectwem wytrwałości Techlandu. Żyjemy w czasach, gdy gry często stają się zapomniane, polska firma udowadnia, że z pasją i zaangażowaniem można stworzyć tytuł, który zyskuje miano świetnego.
źródło: MP1st, screen z YT
Don’t Nod ogłasza restrukturyzację - możliwe zwolnienia 69 pracowników, związek zawodowy STJV ostro krytykuje decyzję
Francuskie studio gier Don’t Nod, odpowiedzialne za popularne tytuły, takie jak Life is Strange i...
Surgent Studios Zawiesza Dział Gier po Problematycznym Okresie
Surgent Studios, twórcy Tales of Kenzera: ZAU, niespodziewanie ogłosili zawieszenie swojego dział...
Komentarze