Emil Pagliarulo, dyrektor projektu gry Starfield od Bethesdy, znany ze swojej pracy nad takimi hitami jak Oblivion i Skyrim, wypowiedział się na temat innych gier RPG, które zasługują na uwagę. Jego najnowsze komentarze dotyczące Dragon's Dogma 2, od Capcom, pokazuje nam, co w tej produkcji przyciąga wszystkich.
Dragon's Dogma 2 podbiło serce dyrektora Bethesdy
Pagliarulo na platformie X wyraził swoje uznanie dla Dragon's Dogma 2, podkreślając, że w żadnej innej grze nie doświadczył tak wielkiej swobody. Wskazał, że pracując nad grami takimi jak Oblivion i Skyrim, nigdy nie mógł doświadczyć ich w taki sposób, jak inni gracze. Dragon's Dogma 2 oferuje mu jednak poczucie fantastycznej przygody, której nie znalazł nigdzie indziej.
Does the Game Awards have a "Most Photorealistic Animation of Cooking Meat" category? Dragon's Dogma 2 wins, hands down. I just can't with these animations. They're... insanely good. pic.twitter.com/4FNeP8aeg9
— Emil Pagliarulo (@Dezinuh) April 5, 2024
Pagliarulo wymienia trzy kluczowe elementy, które jego zdaniem wyróżniają Dragon's Dogma 2 na tle innych gier RPG:
1. Aktorstwo głosowe Pionków i reżyseria - jakość wykonania tych aspektów znacząco wpływa na doświadczenie gracza, podnosząc immersję i zaangażowanie w świat gry.
2. Mechanika obniżania maksymalnego zdrowia - wymusza na graczu rozbijanie obozu, aby odzyskać zdrowie, co sprawia, że podróże stają się bardziej wymagające i przemyślane.
3. Wpływ klasy postaci (Vocation) na styl gry - subtelne, ale głębokie różnice między klasami wprowadzają dużą różnorodność i strategię do sposobu, w jaki gracze mogą podejść do rozgrywki.
Chociaż Pagliarulo ceni inne tytuły RPG, takie jak Baldur's Gate 3 czy Dragon Age, to właśnie Dragon's Dogma 2 udało się wywołać u niego uczucie porównywalne z tym, jakie inni gracze mogą doświadczać grając w Skyrim.
Mimo kontrowersji wokół premiery, Dragon's Dogma 2 zdołało osiągnąć znakomite wyniki sprzedaży, z całej serii znajdując już 10 milionów nabywców. Dostępne na PC, PlayStation 5 i Xbox Series X/S, gra stanowi dowód na to, że innowacyjne podejście do klasycznych elementów RPG może odnieść sukces.
źródło: eurogamer.pl, screen z YouTube
![](https://static.swiatgraczy.pl/images/news/thumbs/2a72a89416c4fde274bff0f8cd41c082804dc0b7_251x162.jpg)
Premiera Metal: Hellsinger VR jesienią 2024!
Premiera Metal: Hellsinger VR jesienią. Demo już dostępne na Steam! Funcom z radością ogłasz...
![](https://static.swiatgraczy.pl/images/news/thumbs/ccbf75648b3768022db1f6884c4698e607870708_251x162.jpg)
Astro Bot - najnowsza gra Team Asobi przyniesie 12-15 godzin rozgrywki – ujawnia Nicolas Doucet
Podczas niedawnego wywiadu z francuskim YouTuberem Julienem Chièze, Nicolas Doucet, dyrektor Team A...
Komentarze