Detroit: Become Human, interaktywna gra przygodowa opracowana przez Quantic Dream, osiągnęła niezwykły kamień milowy - sprzedaż przekroczyła 10 milionów egzemplarzy na całym świecie. Gra, która zadebiutowała w 2018 roku na PlayStation 4, a później trafiła także na PC, jest obecnie jedną z najlepiej sprzedających się produkcji studia Quantic Dream.
Detroit: Become Human sprzedało ponad 10 milionów egzemplarzy!
Historia Sukcesu
Od momentu premiery Detroit: Become Human była chwalona za złożoną fabułę, która porusza kwestie moralne związane z technologią, androidami i człowieczeństwem. Gracze wcielają się w trzy różne postacie - androidy próbujące zrozumieć swoją tożsamość i walczyć o wolność. Zaskakujące zwroty akcji, dynamiczne wybory fabularne i techniczne osiągnięcia sprawiły, że gra zyskała rzeszę fanów na całym świecie.
W ciągu pierwszych sześciu miesięcy po premierze gra sprzedała się w ponad 3 milionach egzemplarzy, co stanowiło solidną podstawę dalszego wzrostu. Kolejne lata przyniosły wzrost sprzedaży na PC oraz przyciągnięcie nowych graczy dzięki różnym promocjom i dostępności w usługach subskrypcyjnych, takich jak PlayStation Plus. Do października 2024 roku Detroit: Become Human osiągnęło sprzedaż 10 milionów egzemplarzy na PC i PS4, co czyni ją jedną z najpopularniejszych gier narracyjnych tego gatunku.
Detroit: Become Human has sold over 10 million copies on PlayStation & PC
— Jivesh (@Jivesh1995) October 7, 2024
- Available on PlayStation 4 and PC
- The game sold over 9 million copies as of December 2023
- The Insomniac Games leak also revealed that the game sold over 5.4 million copies on PS4 before 2022… pic.twitter.com/CfoqQfT9n9
Podziękowania i Przyszłość
Guillaume de Fondaumière, współzałożyciel Quantic Dream, w specjalnym oświadczeniu wyraził wdzięczność wszystkim graczom, którzy wsparli tę produkcję, podkreślając, że bez nich ten sukces nie byłby możliwy. Osiągnięcie tego progu wywołało liczne spekulacje na temat możliwego sequela gry, a fani już domagają się kontynuacji historii.
Quantic Dream obecnie pracuje nad nowym projektem osadzonym w uniwersum Star Wars, jednak sukces Detroit: Become Human pokazuje, że studio nadal ma mocną pozycję w branży i potrafi dostarczać gry, które rezonują z globalną publicznością.
źródło: GamingBolt, screen z YT
Don’t Nod ogłasza restrukturyzację - możliwe zwolnienia 69 pracowników, związek zawodowy STJV ostro krytykuje decyzję
Francuskie studio gier Don’t Nod, odpowiedzialne za popularne tytuły, takie jak Life is Strange i...
Surgent Studios Zawiesza Dział Gier po Problematycznym Okresie
Surgent Studios, twórcy Tales of Kenzera: ZAU, niespodziewanie ogłosili zawieszenie swojego dział...
Komentarze