Capcom, jedno z wiodących studiów zajmujących się produkcją gier, ogłosiło, że ich flagowa gra Monster Hunter: World osiągnęła kamień milowy, przekraczając 25 milionów sprzedanych egzemplarzy na całym świecie. Ten fenomenalny wynik obejmuje zarówno fizyczne, jak i cyfrowe wersje podstawowej gry oraz wydanie Monster Hunter World: Iceborne Master Edition.
Monster Hunter: World przekracza 25 milionów sprzedanych kopii!
Monster Hunter: World, debiutując na początku 2018 roku, zrewolucjonizowało serię, czyniąc ją znacznie popularniejszą na arenie międzynarodowej. Gra zyskała uznanie zarówno wśród krytyków, jak i graczy, dzięki swojemu otwartemu światu, systemowi rozgrywki i wciągającej wieloosobowej interakcji. Dodatek Monster Hunter World: Iceborne, który pojawił się w 2019 roku, tylko wzmocnił tę pozycję, dodając nowe tereny, potwory oraz znacząco rozszerzając możliwości rozwoju postaci i personalizacji.
-Monster Hunter: World has sold 25 million units globally (sets new Capcom record-high for single-title sales)
— Wario64 (@Wario64) March 12, 2024
-Monster Hunter series cumulative sales over 97 million units
https://t.co/pYq9g2aWcc pic.twitter.com/yei5npR0j8
Witaj w nowym świecie! Wciel się w rolę łowcy i poluj na dzikie potwory w tętniącym życiem ekosystemie, w którym z pomocą mogą przyjść ci ukształtowanie terenu i jego różnorodni mieszkańcy. Poluj samodzielnie lub w trybie współpracy z maksymalnie trzema innymi graczami, a z materiałów pozostawionych przez pokonane potwory wytwarzaj nowe wyposażenie, by stawić czoło jeszcze większym i groźniejszym bestiom!
Sukces Monster Hunter: World można przypisać kilku kluczowym czynnikom. Capcom skupił się na uczynieniu gry bardziej dostępną dla nowych graczy, jednocześnie zachowując głębię i trudność, które były znakami rozpoznawczymi serii. Ulepszenia wizualne, dynamiczne ekosystemy i płynna rozgrywka przyczyniły się do tego, że gra stała się bramą dla nowych fanów serii.
Przekroczenie 25 milionów sprzedanych egzemplarzy to na pewno wielki powód do dumy dla producentów. Pokazuje, że globalne zapotrzebowanie na gry typu Monster Hunter jest olbrzymie, otwierając drzwi dla przyszłych tytułów i realizację pomysłów, które będą w podobnym świecie.
źródło: pl.ign.com, steam.com, screen z YouTube
![](https://static.swiatgraczy.pl/images/news/thumbs/2a72a89416c4fde274bff0f8cd41c082804dc0b7_251x162.jpg)
Premiera Metal: Hellsinger VR jesienią 2024!
Premiera Metal: Hellsinger VR jesienią. Demo już dostępne na Steam! Funcom z radością ogłasz...
![](https://static.swiatgraczy.pl/images/news/thumbs/ccbf75648b3768022db1f6884c4698e607870708_251x162.jpg)
Astro Bot - najnowsza gra Team Asobi przyniesie 12-15 godzin rozgrywki – ujawnia Nicolas Doucet
Podczas niedawnego wywiadu z francuskim YouTuberem Julienem Chièze, Nicolas Doucet, dyrektor Team A...
Komentarze