AI x GAMEDEV advanced by AMD odbędzie się w przestrzeni CIC Warsaw, w Varso Place – udział w konferencji będzie nieodpłatny. Wydarzenie skupi się na perspektywie rozwoju branży gier przy wykorzystaniu sztucznej inteligencji, oddając temat w ręce specjalistów wykorzystujących AI na co dzień – między innymi przedstawicieli gamedevu, prawników, inżynierów czy artystów. Organizatorem tegorocznej, drugiej edycji konferencji po raz kolejny jest better. gaming agency, tym razem przy wsparciu sponsora tytularnego – Advanced Micro Devices (AMD), marki odpowiedzialnej za rozwój wydajnej i adaptacyjnej komputeryzacji.
Konferencja będzie unikalną platformą łączącą ekspertów różnych dziedzin, odpowiedzialnych za praktyczne wykorzystywanie AI na kolejnych etapach tworzenia gier – począwszy od wizji, przez produkcję i warstwę artystyczną, aż po aspekty prawne.
Agenda wydarzenia jest już dostępna – oto wszyscy prelegenci, którzy wystąpią podczas AI x GAMEDEV advanced by AMD:
-
Rafał Tyl – Grail Team Leader w QED Games – “Jak różne podejścia do sztucznej inteligencji wspomagają tworzenie gier?”
-
Grzegorz Ochmański – Senior Solution Architect w Amazon Web Services oraz Piotr Korzuszek – Założyciel Upsoft – “Od Wizji do Realizacji: Jak BetaHub i AWS wykorzystują GenAI do zbierania feedbacku graczy?”
-
Lena Marcinoska-Boulangé oraz Monika Górska – Partnerzy w kancelarii Wardyński i Wspólnicy – “Sztuczna inteligencja vs. prawo: kto wygra ten epicki pojedynek?”
-
Aleksander Caban – Założyciel Carbon Studio – “Taki duży, taki mały może robić gry (z pomocą AI)”
-
Artur Kurasiński – CEO Kurasiński.com – “AI w gamedev – miłość i nienawiść, czyli case study Never Ending Dungeon”
-
Aleksander Wasilewski – Creative Director w Smile Studios – “Kiedy AI zastąpi artystę? (Nieprędko)”
Uczestnicy będą także mogli wysłuchać panelu dyskusyjnego – “Zmiana procesu produkcyjnego w świecie AI” – w którym udział wezmą przedstawiciele gamedevu:
-
Max Salamonowicz – CEO Three Headed Monster
-
Grzegorz Janicki – Chief Information Officer w People Can Fly
-
Jakub Ananicz – CFO w Games Operators
-
Mikołaj Marcisz – Założyciel i CEO Uncanny AI
-
Miłosz Białas – EMEA Developer Relations Lead for CPU w AMD
Konferencja rozpocznie się 13 września o godzinie 10:00 w CIC Warsaw, w Varso Place, przy ul. Chmielnej 73. Zamknięcie wydarzenia przewidziane jest na godzinę 16:45. Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej, sylwetki osób które wystąpią podczas AI x GAMEDEV advanced by AMD oraz szczegółowy harmonogram wydarzenia oraz rejestracja są już dostępne na oficjalnej stronie internetowej wydarzenia.
Konkursy i motion capture bez użycia sprzętu – dodatkowe atrakcje dla uczestników
Tegoroczna edycja, poza bogatym programem konferencyjnym pozwoli uczestnikom cieszyć się dodatkowymi atrakcjami. Na miejscu w trakcie wydarzenia obecni będą przedstawiciele marki SVT (Sport Vision Technology), która opracowała dedykowana twórcom gier aplikację MocApp, pozwalającą nagrywać motion capture bez użycia kostiumów, kontrolerów i green screenu. Najnowsza wersję stworzonej przez firmę aplikacji będzie można samodzielnie przetestować na miejscu.
Przy wsparciu sponsora tytularnego wydarzenia, marki AMD, zorganizowane zostaną także dwa konkursy, w których uczestnicy będą mogli wygrać kartę graficzną AMD Radeon RX 7600 ASUS Dual OC lub procesor AMD Ryzen 9 7950X. Konkursy dadzą szansę na zdobycie nagrody zarówno uczestnikom obecnym na miejscu w CIC Warsaw, oraz tym, którzy będą śledzić wydarzenie online.
Rejestracja i udział
Udział w AI x GAMEDEV advanced by AMD jest bezpłatny, aby móc uczestniczyć w konferencji należy zarejestrować się i odebrać darmową wejściówkę, dostępną na oficjalnej stronie wydarzenia.
Tegoroczna edycja zapewni dostęp do ciekawych treści poświęconych sztucznej inteligencji w branży gier większej liczbie uczestników. Transmisja na żywo, dla osób które nie mogą śledzić konferencji na miejscu będzie dostępna bez konieczności rejestracji, na stronie AI x GAMEDEV advanced by AMD – z myślą o zwiększeniu dostępności treści dla osób niesłyszących i słabosłyszących wydarzenie będzie tłumaczone na język migowy (zarówno w formacie offline jak i online).
Nowością wprowadzoną w tegorocznej edycji jest dodatkowa platforma edukacyjna, na której znajdą się nagrania z konferencji oraz materiały przygotowane przez partnerów – platforma będzie dostępna nieodpłatnie dla wszystkich zarejestrowanych uczestników.
Roblox odpowiada na zarzuty o zawyżanie liczby graczy!
Roblox, jedna z najpopularniejszych platform gamingowych na świecie, znalazła się w centrum kontr...
Twórcy Silent Hill 2 Remake wyjaśniają kluczowy aspekt postaci Jamesa
Remake Silent Hill 2 stawia przed zespołem Bloober Team duże wyzwania związane z odświeżeniem j...
Komentarze