Znamy zawartość Patcha 1.2 do Cyberpunka 2077! Jak siÄ™ okazaÅ‚o, twórcy wprowadzili w nim - uwaga - ponad 500 poprawek! W sieci opublikowano caÅ‚Ä… listÄ™ konkretnych zmian, którÄ… prezentujemy poniżej. Zastrzegamy jednak, że jest to niebywale dÅ‚uga lektura.
Znamy zawartość Patcha 1.2 do Cyberpunka 2077! Ponad 500 poprawek - lista robi wrażenie. Zobacz szczegóÅ‚y!
Bardzo dużo w ostatni czasie mówiÅ‚o siÄ™ o Patchu 1.2 do Cyberpunka 2077. Jego premiera zostaÅ‚a znacznie opóźniona przez atak hakerski na CD Projekt RED. Później, gdy twórcy zaczÄ™li publikować pierwsze poprawki - spoÅ‚eczność gry byÅ‚a wÅ›ciekÅ‚a, że spodziewaÅ‚a siÄ™ o wiele poważniejszych zmian. W istocie jednak wyszÅ‚o na to, że deweloperzy wcale siÄ™ nie obijali. Opublikowana oficjalna lista zmian zawiera ponad 500 poprawek. To robi ogromne wrażenie.
Wszystkie zmiany można zobaczyć poniżej.
Rozgrywka:
- ZwiÄ™kszono odlegÅ‚ość, w której pojawiajÄ… siÄ™ siÅ‚y NCPD, kiedy gracz popeÅ‚ni przestÄ™pstwo.
- Dodano nowy suwak czuÅ‚oÅ›ci kierowania pojazdami w ustawieniach sterowania. Pozwala zmniejszyć szybkość reakcji przycisków podczas kierowania pojazdami na wszystkich urzÄ…dzeniach sterujÄ…cych. Jest to szczególnie przydatne dla graczy używajÄ…cych klawiatury.
- Dostosowano kod prowadzenia pojazdów, by lepiej radziÅ‚ sobie w przypadku maÅ‚ej lub ekstremalnie wysokiej liczby klatek na sekundÄ™, co zapewnia wiÄ™kszÄ… spójność sterowania. Znacznie poprawia to kierowanie pojazdami na konsolach poprzedniej generacji.
- Dodano możliwość odblokowania pojazdów, które utknęły poprzez ich rozbujanie/przekrÄ™cenie. Użyj lewego drążka lub klawiszy A/D W/S lub lewego Shifta / lewego Ctrl, by rozkoÅ‚ysać lub obrócić samochód, który utknÄ…Å‚, i tym sposobem go uwolnić.
- Niewielkie zmiany modelu sterowania niektórymi pojazdami, by uÅ‚atwić prowadzenie i zapobiec nadmiernym przechyÅ‚om nadwozia oraz nadsterownoÅ›ci.
- Naprawiono bÅ‚Ä…d, który powodowaÅ‚, że celownik poruszaÅ‚ siÄ™ niezależnie od gracza, kiedy postać celowaÅ‚a pod wpÅ‚ywem wszczepu "Berserk".
- Dostosowano szybkostrzelność wieżyczki śmigłowca w zadaniu Operacja Firestorm.
- Pojazdy policyjne nie bÄ™dÄ… już nagle znikać po wejÅ›ciu do samochodu Kerry’ego w zadaniu Sturm und Drang.
- Naprawiono bÅ‚Ä…d, który sprawiaÅ‚, że wyrzutnia rakiet nie posiadaÅ‚a czasu odnowienia.
- Reakcja na potrÄ…cenie przyjaznych NPC-ów zostaÅ‚a wyÅ‚Ä…czona.
- Naprawiono błąd powodujący, że pochwyceni przeciwnicy wypowiadali swoje kwestie, jakby gracz właśnie ich potrącił.
- Korzystanie ze wszczepu Zetatech Sandevistan Mk 1 teraz poprawnie spowalnia czas.
- Gracz nie może już anulować obrażeń od upadku poprzez użycie ślizgu tuż przed uderzeniem w ziemię.
- Nie można już wykonać dobicia na cywilach przy użyciu Pięści Goryla.
- Naprawiono bÅ‚Ä…d, który powodowaÅ‚ zbyt dalekie odsuniÄ™cie V przez pÄ™dzÄ…cy pojazd.
- Kiedy V podniesie ciało posiadające przedmiot kluczowy dla misji, przedmiot ten zostanie automatycznie dodany do ekwipunku.
- Naprawiono bÅ‚Ä…d, który mógÅ‚ powodować, że cywil uciekajÄ…cy przed pojazdem gracza reagowaÅ‚ nieprawidÅ‚owo.
- Podniesienie lub pochwycenie NPC-a będącego pod wpływem statusu podpalenie lub EMP przeniesie teraz ten status na gracza.
- Usprawniono podÅ‚Ä…czanie siÄ™ do wózków widÅ‚owych.
- Naprawiono bÅ‚Ä…d, który sprawiaÅ‚, że wykonanie uniku zaraz po zakoÅ„czeniu efektu Kerenzikova popychaÅ‚o V naprzód.
- Naprawiono błąd sprawiający, że przeciwnicy nie padali na ziemię w wyniku śmierci od Wypalenia Synaps.
- Naprawiono bÅ‚Ä…d, który powodowaÅ‚, że Naruszenie ProtokoÅ‚u nie dziaÅ‚aÅ‚o prawidÅ‚owo przeciwko Sasquatch.
- Naprawiono bÅ‚Ä…d uniemożliwiajÄ…cy eliminacjÄ™ Placide’a z ukrycia.
- Obrażenia w czasie hacku Zwarcie nie bÄ™dÄ… już zabijać pokonanych przeciwników.
- Cyberpsychopaci i minibossowie będą teraz niewrażliwi na pociski usypiające oraz hack Reset Systemu.
- Naprawiono bÅ‚Ä…d sprawiajÄ…cy, że skumulowanie redukcji czasu odnowienia ponad 100% mogÅ‚o powodować blokadÄ™ hacków.
- V nie może już używać przedmiotów jednorazowych w sytuacjach, kiedy nie pozwala na to dana scena.
- Sprzedawcy ubraÅ„ handlujÄ… teraz przedmiotami, które lepiej odpowiadajÄ… danej lokalizacji.
- Jedzenie dla kota potrzebne do adopcji Nibblesa można teraz kupić w kilku sklepach w Night City.
- Przedmiot konieczny do zresetowania punktów atutów (TABULA E-RASA) można teraz kupić po niższej cenie.
- Zmniejszono liczbÄ™ wyższej jakoÅ›ci komponentów koniecznych do wytworzenia ikonicznych przedmiotów.
- Naprawiono bÅ‚Ä…d, który sprawia, że V utyka w pustym budynku podczas wysiadania z samochodu zaparkowanego zbyt blisko Å›ciany.
- Podczas skanowania AV Militech Manticore dane wyświetlają się teraz prawidłowo.
- Naprawiono okienko „ZamkniÄ™te []”, które pojawiaÅ‚o siÄ™ w przypadku drzwi niedostÄ™pnych pojazdów.
- Naprawiono bÅ‚Ä…d, który sprawiaÅ‚, że wrzucenie ciaÅ‚a do bagażnika samochodu powodowaÅ‚o odpalenie silnika.
- Naprawiono bÅ‚Ä…d, który psuÅ‚ animacje górnej części tuÅ‚owia NPC-a skrÄ™cajÄ…cego kierownicÄ™ pojazdu.
- Obrażenia Pięści Goryla zostały zwiększone o 20%.
- Obniżono ceny schematów elementów optyki Kiroshi.
- Zmniejszono moc rewolwerów w rÄ™kach NPC-ów.
- Naprawiono bÅ‚Ä…d, który powodowaÅ‚, że rozmontowanie części stosu przedmiotów zapewniaÅ‚o liczbÄ™ punktów doÅ›wiadczenia, jakby rozmontowano caÅ‚y stos.
- Rozmontowanie granatów zapewnia teraz odpowiedniÄ… liczbÄ™ powszechnych i niezwykÅ‚ych komponentów.
- Rozsunięcie rozkładanej drabiny nie spowoduje teraz śmierci gracza, jeśli znajduje się poniżej drabiny.
- Naprawiono kilka blokad drzwi, w których mogÅ‚y utknąć NPC-e, co uniemożliwiaÅ‚o ich zabicie.
- Naprawiono bÅ‚Ä…d, który powodowaÅ‚, że NPC-e zbyt czÄ™sto potykaÅ‚y siÄ™ o innych NPC-ów.
- V automatycznie przestanie używać naładowanego granatu, wchodząc na bezpieczny obszar.
- Naprawiono bÅ‚Ä…d, który mógÅ‚ powodować teleportacjÄ™ przechodniów potrÄ…conych przez pojazd.
- Transmigracja jest teraz możliwa do odblokowania na 20. poziomie Naruszenia protokoÅ‚u zamiast poziomu 16. Gracze, którzy odblokowali TransmigracjÄ™ przed 20. poziomem, ale nie osiÄ…gnÄ™li jeszcze wymaganego od teraz poziomu, otrzymajÄ… zwrot zainwestowanych punktów atutów, ale cecha zostanie zablokowana.
- Po odblokowaniu atutu „Jak skaÅ‚a” V nie bÄ™dzie już umierać po potrÄ…ceniu przez samochód.
- Naprawiono bÅ‚Ä…d, który powodowaÅ‚, że zmiana broni w ekwipunku dwa razy z rzÄ™du skutkowaÅ‚a niewyÅ›wietlaniem siÄ™ broni w grze.
- Naprawiono błąd blokujący w pewnych okolicznościach zdobycie osiągnięcia Ziemia jałowa.
- Wiele ulepszeÅ„ i poprawek dziaÅ‚ania GPS w kwestii wyszukiwania tras w różnych aktywnoÅ›ciach i zadaniach.
- Naprawiono błąd powodujący, że jedna z min laserowych w Kontrakcie: Ulubieniec Wakako nie wybuchała po przerwaniu wiązki lasera.
- Naprawiono bÅ‚Ä…d, który powodowaÅ‚, że NPC-e nie wchodziÅ‚y w tryb walki, gdy gracz zbliżyÅ‚ siÄ™ do nich w ZgÅ‚oszeniu przestÄ™pstwa: UÅ›miech losu.
- Naprawiono punkt dostÄ™powy, który wtapiaÅ‚ siÄ™ w geometriÄ™ poziomu w Kontrakcie: Chciwość nie popÅ‚aca.
- Naprawiono błąd uniemożliwiający interakcję z jedną z min laserowych w Kontrakcie: Chciwość nie popłaca.
- Wybicie okna w Kontrakcie: Na smyczy teraz prawidÅ‚owo zaalarmuje pobliskich NPC-ów.
- Pewien wrogi NPC powinien teraz prawidłowo zaatakować V w walce wręcz w Kontrakcie: Witamy w Ameryce, Towarzyszu.
- Naprawiono zachowanie cyberpsychopaty na poczÄ…tku walki w zadaniu Podejrzenie cyberpsychozy: Dom na wzgórzu.
- Naprawiono model kolizji AV-ki, by uniknąć odepchnięcia lub unieruchomienia postaci gracza w Podejrzeniu przestępczości zorganizowanej: Przeciwieństwa się przyciągają.
- Naprawiono znaczniki na mapie, które czasami znikaÅ‚y z minimapy.
- Naprawiono bÅ‚Ä…d powodujÄ…cy, że rzucenie kilku granatów w krótkich odstÄ™pach czasu sprawia, że V wyciÄ…ga niewÅ‚aÅ›ciwy granat.
- Naprawiono nieaktywną opcję Naruszenia protokołu w Podejrzeniu przestępczości zorganizowanej: Nowa władza, nowe zasady.
- Naprawiono zachowanie Rivera Warda podążającego za postacią gracza w zadaniu Kwestia czasu.
- Naprawiono bÅ‚Ä…d, który uniemożliwiaÅ‚ wrogom na miejscu katastrofy atakowanie gracza z dystansu w zadaniu Pasażer.
- Naprawiono bÅ‚Ä…d powodujÄ…cy, że jeden z kosiarzy nie ostrzegaÅ‚ innych wrogów po znalezieniu zwÅ‚ok w zadaniu Ostatnia taka robota.
- Jackie nie będzie już wypowiadać kwestii związanych ze skradaniem się tuż przed walką w zadaniu Skok na głęboką wodę.
- Naprawiono bÅ‚Ä…d sprawiajÄ…cy, że wybuchajÄ…ca mina nie ostrzegaÅ‚a pobliskich wrogów w Kontrakcie: Zostawić Night City.
- Panam zajmuje teraz inną pozycję strzelecką podczas walki z Raffenami z zadaniu Na rozdrożach.
- Naprawiono błąd sprawiający, że Rogue stała bezczynnie po wyjściu z windy w Arasaka Tower podczas zadania Never Fade Away.
- Naprawiono bÅ‚Ä…d w zadaniu Bilet wstÄ™pu, który uniemożliwiaÅ‚ wejÅ›cie w interakcjÄ™ z detonatorem w All Foods.
- Jackie opróżni teraz caÅ‚y magazynek, zanim go przeÅ‚aduje w zadaniu Ostatnia taka robota.
- Cyberpsychopata z Podejrzenia cyberpsychozy: Druga szansa teraz prawidłowo reaguje na atak gracza z dystansu.
- Poprawiono wykorzystanie osÅ‚on przez przyjaznych NPC-ów.
- Naprawiono bÅ‚Ä…d, który czasami powodowaÅ‚ wyrzucenie samochodu Panam w powietrze w zadaniu Nie mów Saulowi.
- Naprawiono bÅ‚Ä…d powodujÄ…cy wyrzucenie taksówki Delamaina w powietrze po opuszczeniu baru Afterlife w zadaniu Skok na gÅ‚Ä™bokÄ… wodÄ™.
- Naprawiono bÅ‚Ä…d, który w pewnych okolicznoÅ›ciach umożliwiaÅ‚ innym samochodom teleportacjÄ™ w wyÅ›cigu Szybka i wÅ›ciekÅ‚a: City Center, co skutkowaÅ‚o spadkiem gracza na ostatnie miejsce.
- Samochód nie zniknie teraz po pominiÄ™ciu jazdy z JoshuÄ… do restauracji PieZ w zadaniu Uliczna sprawiedliwość.
Zadania:
- Plakatów w zadaniu UmarÅ‚ boss, niech żyje boss nie można już zniszczyć przed rozpoczÄ™ciem konkursu (co mogÅ‚o prowadzić do zablokowania postÄ™pów).
- Zadanie Pasja teraz aktualizuje się prawidłowo, jeśli V opuści studio przedwcześnie.
- Naprawiono niemożność dobycia broni na farmie Poppy podczas zadania Kwestia czasu.
- Naprawiono błąd sprawiający, że użycie chwytu na członkach gangu mogło zepsuć postępy w zadaniu Umarł boss, niech żyje boss.
- Zadanie Bilet wstÄ™pu nie zablokuje siÄ™ już, jeÅ›li Dum Dum umrze dokÅ‚adnie w tej samej chwili co ostatni wróg.
- Zadanie Bilet wstępu nie zablokuje się już, jeśli gracz zaatakuje gang Maelstrom przed wejściem do All Foods.
- Teraz możliwe jest pobranie kasy ze zhakowanej drzazgi Militechu, jeśli nie została ona wykorzystana podczas zadania Bilet wstępu.
- Nie można już odwiedzić willi z zadania Spójrz na to miasto z góry wczeÅ›niej w grze.
- Zadanie Podejrzenie cyberpsychozy: Krwawy rytuaÅ‚ aktywuje siÄ™ teraz prawidÅ‚owo, niezależnie od tego, z której strony gracz wszedÅ‚ na teren zadania.
- Wizerunek Takemury wyświetla się teraz prawidłowo podczas rozmowy telefonicznej w zadaniu Pasażer.
- Naprawiono bÅ‚Ä…d sprawiajÄ…cy, że Rogue w kóÅ‚ko powtarzaÅ‚a tÄ™ samÄ… liniÄ™ dialogowÄ… w zadaniu Never Fade Away.
- Naprawiono bÅ‚Ä…d, który prowadziÅ‚ do utykania V w loży Rogue w zadaniu Na rozdrożach.
- Naprawiono bÅ‚Ä…d, który sprawiaÅ‚, że Mr. Hands nie dzwoniÅ‚ do V po ukoÅ„czeniu zadania Trzecia część nocy.
- Naprawiono błąd sprawiający, że Teddy, Carol i Cassidy powtarzali swoje ruchy, jeśli gracz przeładował grę podczas ostatniej rozmowy w zadaniu Oliwa do ognia.
- Naprawiono błąd powodujący, że rozmowa telefoniczna z Reginą ucinała się, ale jej wizerunek wciąż był widoczny na ekranie po dotarciu na jedno z miejsc, gdzie widziano cyberpsychopatę.
- Naprawiono bÅ‚Ä…d, który powodowaÅ‚, że spotkanie Panam podczas rozmowy telefonicznej w zadaniu Na rozdrożach blokowaÅ‚o dalsze postÄ™py.
- Panam teraz prawidłowo wypowiada swoją ostatnią kwestię dialogową w zadaniu Nowy początek.
- Nie można już wsiąść do Delamaina w Badlandach, kiedy siedzisz na motocyklu, co skutkowało zawieszeniem gry lub utknięciem w widoku z trzeciej osoby.
- Opuszczenie terenu zadania nie jest już możliwe, będąc wewnątrz Basiliska, w zadaniu Właściwy moment.
- Naprawiono bÅ‚Ä…d, który uniemożliwiaÅ‚ wejÅ›cie w interakcjÄ™ z Panam, jeÅ›li gracz użyÅ‚ szybkiej podróży podczas ostatniej sceny zadania WÅ‚aÅ›ciwy moment.
- Telefon od Franka nie przerwie już rozmowy z nomadami w pobliżu Basiliska w zadaniu Właściwy moment.
- Bob i Mitch nie bÄ™dÄ… już przenikać przez ciężarówkÄ™, wsiadajÄ…c do niej podczas zadania Nie mów Saulowi.
- Naprawiono bÅ‚Ä…d uniemożliwiajÄ…cy graczowi odbieranie telefonów, jeÅ›li opuÅ›ciÅ‚ obóz nomadów zaraz po dostarczeniu ciężarówek w zadaniu Nie mów Saulowi.
- Nomadzi nie bÄ™dÄ… już mogli utknąć za bramÄ… w gnieździe netrunnerów w Arasaka Tower podczas zadania Kwarantanna.
- Naprawiono bÅ‚Ä…d uniemożliwiajÄ…cy graczowi odbieranie telefonów, jeÅ›li opuÅ›ciÅ‚ stacjÄ™ kolejowÄ… w zadaniu Nie mów Saulowi.
- Naprawiono dodatkowe scenariusze, w których Jackie mógÅ‚ być nieobecny przed fabrykÄ… All Foods podczas zadania Bilet wstÄ™pu.
- V nie może już opuÅ›cić Jinguji podczas walki z cyberpsycholem w zadaniu Osobista odpowiedzialność i zablokować postÄ™pów zadania.
- Wykonanie telefonu do Nancy z baru Totentanz lub ucieczka z klubu w poÅ‚owie misji nie blokuje już postÄ™pów w zadaniu Niespodzianka.
- Naprawiono bÅ‚Ä…d powodujÄ…cy wyÅ‚Ä…czenie muzyki w Totentanz, jeÅ›li gracz opuÅ›ciÅ‚ klub, po czym do niego wróciÅ‚.
- Naprawiono dodatkowy scenariusz, w którym Dum Dum znikaÅ‚ sprzed drzwi klubu Totentanz w zadaniu Second Conflict.
- Nie będzie już można zobaczyć zmiany dekoracji w willi Denny podczas zadania Niespodzianka.
- Nie bÄ™dzie już można użyć broni palnej w pobliżu automatów do gier podczas bójki w zadaniu Echa przeszÅ‚oÅ›ci. // W El Coyote Cojo nie bÄ™dzie już można bawić siÄ™ w IndianÄ™ Jonesa.
- Teraz możliwe jest otworzenie drzwi Barry’ego od Å›rodka po powrocie do jego mieszkania w zadaniu Gdy patrzysz w otchÅ‚aÅ„.
- Zadanie Gdy patrzysz w otchÅ‚aÅ„ teraz automatycznie koÅ„czy siÄ™ porażkÄ…, jeÅ›li zÅ‚amiesz prawo na oczach oficerów NCPD.
- Aby ukoÅ„czyć cel „Spróbuj pogadać z Barrym za kilka godzin” na koniec zadania Gdy patrzysz w otchÅ‚aÅ„, gracz musi opuÅ›cić obszar bezpoÅ›rednio przed mieszkaniem Barry’ego i wrócić po upÅ‚ywie kilku godzin.
- Kiedy Aldecaldos się przemieszczą lub opuszczą Night City, wszelkie ślady po ich starym obozie zostaną usunięte.
- Nie jest już możliwe, by gracz nie mógÅ‚ wejść do walki w zadaniu Linia oporu, prowadzÄ…c Basiliska przez plac budowy.
- Naprawiono bÅ‚Ä…d, który sprawiaÅ‚, że zadanie A Like Supreme nie uruchamiaÅ‚o siÄ™ prawidÅ‚owo, jeÅ›li przewiniÄ™to ostatniÄ… scenÄ™ zadania Second Conflict.
- Naprawiono bÅ‚Ä…d, który mógÅ‚ prowadzić do zablokowania zadania Second Conflict, jeÅ›li gracz wbiegÅ‚ do windy z Nancy w Totentanz.
- Cel pierwszego braindansu w zadaniu Kwestia czasu jest teraz jaśniejszy.
- Zadanie Czerwony wieszcz koÅ„czy siÄ™ teraz automatycznÄ… porażkÄ…, jeÅ›li gracz zakoÅ„czy porażkÄ… zadanie Chippin’ In.
- Nie można już zniszczyć telewizora w Tom’s Diner. JeÅ›li gracz zrobiÅ‚ to przed wprowadzeniem tej aktualizacji, sprzÄ™t zostanie naprawiony i wyÅ›wietli wiadomoÅ›ci, by pchnąć naprzód zadanie Wielki sen.
- Naprawiono rzadki bÅ‚Ä…d, który sprawiaÅ‚, że w zadaniu PrzesyÅ‚ka polecona w miejscu zrzutu nie pojawiaÅ‚ siÄ™ obraz.
- Nie można już utknąć w wodzie w elektrowni po opuszczeniu obszaru w zadaniu Ostatni gasi światło.
- W zadaniu Przesyłka polecona nie będą się już pojawiać dodatkowe kopie obrazu, co blokowało postępy.
- Naprawiono bÅ‚Ä…d sprawiajÄ…cy, że opuszczenie obszaru, a nastÄ™pnie powrót po odprawie w zadaniu Kto sieje wiatr blokowaÅ‚o postÄ™py.
- Podejrzenie cyberpsychozy: Dym na molo nie będzie już ponownie pojawiać się w dzienniku po ukończeniu.
- Naprawiono bÅ‚Ä…d sprawiajÄ…cy, że gracz nie mógÅ‚ wejść w interakcjÄ™ z routerem w zadaniu Czerwony wieszcz, jeÅ›li opuÅ›ciÅ‚ obszar zadania, a nastÄ™pnie do niego powróciÅ‚.
- Postępy w zadaniu Dom lalek nie będą już blokowane przez niewidzialną ścianę w warsztacie Judy.
- Naprawiono bÅ‚Ä…d, który mógÅ‚ blokować postÄ™py w zadaniu A Like Supreme, jeÅ›li gracz udaÅ‚ siÄ™ do toalety, by wziąć piguÅ‚kÄ™ przez zakoÅ„czeniem rozmowy z Nancy.
- Oficerowie Max-Tac będą teraz wchodzić w interakcję z V, nawet jeśli cyberpsychol został zabity w pojedynkę przed pojawieniem się oddziału w Jinguji w zadaniu Osobista odpowiedzialność.
- Niemożliwe bÄ™dzie jednoczesne aktywowanie obu scenariuszy w zadaniu Bilet wstÄ™pu, tj. pójÅ›cie na ukÅ‚ad z Maelstromem i walka z nimi.
- Jackie nie będzie już blokował się w fabryce All Foods, jeśli gracz prześlizgnie się obok Royce'a unikając walki.
- Naprawiono błąd uniemożliwiający pojechanie windą do Embers w zadaniu Komu bije dzwon.
- Naprawiono błąd sprawiający, że gracz tracił telefon i broń jesli opuścił strzelnicę przed rozmową z Wilsonem w zadaniu Cel, pal.
- Jesse nie będzie już znikać, wysiadając z samochodu w zadaniu Palący interes / Satysfakcja gwarantowana, jeśli graczowi zbyt długo zajęło dotarcie do ripperdoca.
- Naprawiono bÅ‚Ä…d sprawiajÄ…cy, że pojazd gracza wypadaÅ‚ poza mapÄ™ po zderzeniu z biaÅ‚Ä… ciężarówkÄ… w zadaniu PalÄ…cy interes / Satysfakcja gwarantowana.
- Naprawiono bÅ‚Ä…d uniemożliwiajÄ…cy graczowi odbieranie telefonów, jeÅ›li zostawiÅ‚ mnicha bez medytacji w dowolnym spotkaniu zadania Dotyk żywioÅ‚ów.
- Naprawiono bÅ‚Ä…d, który powodowaÅ‚, że gracz czasem nie otrzymywaÅ‚ telefonów od Delamaina w zadaniu Delamain: Readmisja.
- Zniszczenie Delamaina w North Oak nie uniemożliwia już rozmowy z mnichem w zadaniu Dotyk żywioÅ‚ów. Spotkanie trzecie.
- Naprawiono bÅ‚Ä…d powodujÄ…cy, że zadanie Stróże bezprawia blokowaÅ‚o siÄ™ na celu „Porozmawiaj z Jeffersonem”.
- Naprawiono bÅ‚Ä…d, który sprawiaÅ‚, że opuszczenie obszaru zadania Anihilacja uniemożliwiaÅ‚o graczowi rozpoczÄ™cie innych zadaÅ„ pobocznych.
- Maiko teraz poprawnie umiera po zepchnięciu z megabloku H8 w zadaniu Tysiące twarzy, setki miraży.
- Judy nie podąża już za graczem po całym świecie, jeśli gracz opuścił obszar zadania przed wejściem do studia braindansu w Bezładzie.
- Naprawiono bÅ‚Ä…d, który prowadziÅ‚ do utykania V w jednej kabin podczas zadania Dom lalek.
- Naprawiono bÅ‚Ä…d, który mógÅ‚ zablokować zadanie Ja, automat, jeÅ›li gracz nie porozmawiaÅ‚ z Brendanem natychmiast po wysÅ‚uchaniu jego rozmowy z dziewczynkÄ….
- Naprawiono bÅ‚Ä…d w zadaniu Nieznane przyjemnoÅ›ci, który sprawiaÅ‚, że rozmowa z Fingersem byÅ‚a niemożliwa jeÅ›li gracz zakradÅ‚ siÄ™ do jego biura przez okno.
- Naprawiono brakujące opcje dialogowe Panam przed wejściem do Basiliska w zadaniu Właściwy moment.
- Podejrzenie cyberpsychozy: Prawo talionu jest teraz właściwie oznaczone na mapie.
- Naprawiono bÅ‚Ä…d, który sprawiaÅ‚, że opuszczenie obszaru zadania zbyt szybko, zanim Claire dotarÅ‚a do samochodu w zadaniu Szybka i wÅ›ciekÅ‚a, uniemożliwiaÅ‚o graczowi rozpoczÄ™cie innych zadaÅ„.
- Naprawiono błąd sprawiający, że zadania Szybka i wściekła: Santo Domingo oraz Kto nie jest z nami mogły być aktywne jednocześnie, co powodowało problemy.
- Naprawiono bÅ‚Ä…d, w którym przewiniÄ™cie sceny z SandrÄ… Dorsett w wannie w zadaniu Ostatnia taka robota powodowaÅ‚o, że oddziaÅ‚ Trauma Team nie pojawiaÅ‚ siÄ™ na balkonie.
- Dodano fizycznÄ… nagrodÄ™ od Reginy za pokonanie wszystkich cyberpsychopatów, która dostÄ™pna jest w jej biurze.
- Naprawiono błąd sprawiający, że Takemura czasami nie dzwonił do gracza po wykonaniu samotnego rekonesansu w zadaniu Koty w ciemności.
- Naprawiono bÅ‚Ä…d, który prowadziÅ‚ do utykania V na dachu kliniki Fingersa.
- Naprawiono bÅ‚Ä…d sprawiajÄ…cy, że po ukoÅ„czeniu zadania Wielki sen nie pojawiaÅ‚y siÄ™ kolejne misje gÅ‚ówne.
- Ikona zadania zostanie teraz usuniÄ™ta z zestawu ubraÅ„ Johnny’ego po odblokowaniu osiÄ…gniÄ™cia Breathtaking.
- Nie ma już możliwoÅ›ci, by gracz nie mógÅ‚ siÄ™ dostać do kina Silver Pixel Cloud w zadaniu W starym kinie.
- Naprawiono bÅ‚Ä…d, który sprawiaÅ‚, że przewijanie czasu z zadaniu W starym kinie mogÅ‚o zablokować jego postÄ™py.
- Rogue nie zniknie już, jeśli gracz będzie zwlekać z wzięciem pigułek w zadaniu W starym kinie.
- Naprawiono bÅ‚Ä…d, który uniemożliwiaÅ‚ Rogue wyjÅ›cie z samochodu po dotarciu do kina Silver Pixel Cloud w zadaniu W starym kinie.
- Naprawiono bÅ‚Ä…d sprawiajÄ…cy, że gracz nie mógÅ‚ kontynuować gÅ‚ównego wÄ…tku po ukoÅ„czeniu zadania Mieszkanie nr 303.
- Naprawiono błąd uniemożliwiający graczowi rozmowę z Theo w Ja, automat.
- Naprawiono bÅ‚Ä…d w Podejrzeniu cyberpsychozy: I nikt ciÄ™ nie wysÅ‚ucha, który sprawia, że zadanie nie jest zaliczane, jeÅ›li V zabije cyberpsychola przed zakoÅ„czeniem rozmowy z ReginÄ…. To zadanie zostanie retroaktywnie zaliczone jako ukoÅ„czone, jeÅ›li gracz doprowadziÅ‚ je do koÅ„ca.
- Cel „Porozmawiaj z Kirkiem” bÄ™dzie teraz prawidÅ‚owo oznaczony na mapie w zadaniu Na skróty.
- Wczytanie automatycznego zapisu stworzonego po wejÅ›ciu na pokÅ‚ad statku Ebunike podczas zadania Chippin’ In nie bÄ™dzie już skutkować ponownym odtworzeniem dialogu Johnny’ego.
- Naprawiono bÅ‚Ä…d dajÄ…cy Graysonowi nieÅ›miertelność podczas spotkania na statku Ebunike w zadaniu Chippin’ In, jeÅ›li gracz napotkaÅ‚ go na niższym pokÅ‚adzie lub zaatakowaÅ‚ z dużego dystansu.
- Naprawiono bÅ‚Ä…d uniemożliwiajÄ…cy graczowi opuszczenie obszaru zadania samochodem w zadaniu Chippin’ In.
- Naprawiono bÅ‚Ä™dne ruchy Rogue podczas przesÅ‚uchania Graysona w zadaniu Chippin’ In.
- Naprawiono bÅ‚Ä…d uniemożliwiajÄ…cy graczowi zabicie Graysona podczas sceny przesÅ‚uchania, jeÅ›li nie otrzymaÅ‚ obrażeÅ„ podczas walki w zadaniu Chippin’ In.
- Teraz możliwe jest porozmawianie z Mitchem o treningu panzera oraz ukończenie opcjonalnego celu w zadaniu Przed burzą.
- Nie jest już możliwe zablokowanie się podczas picia i pogawędek z weteranami w zadaniu Przed burzą.
- Naprawiono bÅ‚Ä…d w zadaniu Bilet wstÄ™pu, który sprawiaÅ‚, że gracz mógÅ‚ rozpocząć walkÄ™ z Royce’em, bÄ™dÄ…c na zewnÄ…trz fabryki All Foods, co blokowaÅ‚o postÄ™py zadania.
- Naprawiono bÅ‚Ä…d, który powodowaÅ‚ zablokowanie drzwi Baru Lizzie’s, jeÅ›li gracz zdecydowaÅ‚ siÄ™ oddalić od wejÅ›cia w zadaniu Cherchez la femme.
- Naprawiono bÅ‚Ä…d sprawiajÄ…cy, że telefon do Wakako z dziennika podczas rozmowy z Judy mógÅ‚ zablokować obie te konwersacje.
- Misty nie może już zginąć od przypadkowej kuli w zadaniu Widzimy się w Afterlife.
- Naprawiono bÅ‚Ä…d, który blokowaÅ‚ postÄ™py w zadaniu Kto sieje wiatr, jeÅ›li gracz zabraÅ‚ karabin Overwatch i rozÅ‚ożyÅ‚ go na części, zanim Panam zaoferowaÅ‚a go V.
- Naprawiono bÅ‚Ä…d, który blokowaÅ‚ drogÄ™ do obozu Wraithów, jeÅ›li gracz porzuciÅ‚ w poÅ‚owie zadanie Kto sieje wiatr.
- Naprawiono bÅ‚Ä…d, który blokowaÅ‚ postÄ™py, kiedy gracz wykonaÅ‚ zapis/wczytanie podczas ucieczki z obozu Wraithów przez rurÄ™ w zadaniu Kto sieje wiatr.
- Cel zadania aktualizuje się teraz prawidłowo, jeśli gracz przebiegnie przez rurę, by znaleźć Saula w zadaniu Kto sieje wiatr.
- W zadaniu Kto sieje wiatr możliwe jest teraz udanie się do obozu samotnie, bez pomocy Panam.
- Nie jest już możliwa ponowna aktywacja zadania W topieli poprzez powrót na jego obszar i wskoczenie do wody, jeÅ›li zadanie zakoÅ„czyÅ‚o siÄ™ już porażkÄ….
- Skippy bÄ™dzie teraz prawidÅ‚owo liczyć NPC-ów zabitych lub pokonanych z jego pomocÄ…, niezależnie od zainstalowanych modyfikacji i wszczepów. Rozmowy ze Skippym zostaÅ‚y dostosowane, by dynamiczniej reagować na dziaÅ‚ania gracza.
- Możliwe jest teraz użycie broni na caÅ‚ym obszarze parkingu na tyÅ‚ach Batty’s Hotel.
- Naprawiono błąd uniemożliwiający graczowi rozmowę z oficerami NCPD na początku zadania Gdy patrzysz w otchłań.
- Zadanie Gdy patrzysz w otchłań zakończy się automatyczną porażką, jeśli oficerowie NCPD zauważą, że V niesie czyjeś zwłoki.
- Naprawiono bÅ‚Ä…d sprawiajÄ…cy, że kurtka byÅ‚a niedostÄ™pna, jeÅ›li gracz zabraÅ‚ jÄ… i rozÅ‚ożyÅ‚ na części przed rozmowÄ… z Kirkiem w zadaniu Na skróty.
- Maman Brigitte będzie teraz zawsze odbierać telefony od V w zadaniu Czynnik ludzki.
- Rozmowa telefoniczna z Placide’em nie bÄ™dzie już przerywana przez inne poÅ‚Ä…czenia w zadaniu Rozpoznanie wzorca.
- Naprawiono bÅ‚Ä…d, który sprawiaÅ‚, że Dum Dum mógÅ‚ być obecny w Totentanz podczas zadania Second Conflict i zaatakować V, blokujÄ…c dalsze postÄ™py, mimo że zginÄ…Å‚ podczas zadania Bilet wstÄ™pu.
- Naprawiono bÅ‚Ä…d, który uniemożliwiaÅ‚ strażnikom oddalenie siÄ™ od drzwi windy w zadaniu Komu bije dzwon, jeÅ›li gracz cofnÄ…Å‚ siÄ™ do niej przy pierwszym podejÅ›ciu.
- Naprawiono bÅ‚Ä…d uniemożliwiajÄ…cy graczowi wybranie celu podróży po wejÅ›ciu do AV-ki w zadaniu Zawsze masz przejebane.
- Nie można już przedwczeÅ›nie opuÅ›cić boiska do koszykówki w pobliżu Baru Lizzie’s w zadaniu Zawsze masz przejebane.
- Naprawiono bÅ‚Ä…d, który uniemożliwiaÅ‚ graczowi ruch po przegranej walce z Rhino w zadaniu Do krwi.
- Naprawiono bÅ‚Ä…d, który uniemożliwiaÅ‚ rozmowÄ™ z Jackiem po ukoÅ„czeniu sceny z Viktorem w zadaniu Miasto Snów.
- Naprawiono błąd sprawiający, że Maelstromowcy nie pojawiali się, jeśli gracz użył innej drogi, by dostać się do pokoju Nancy, zamiast podążać za Patricią w zadaniu Second Conflict.
- Naprawiono bÅ‚Ä…d sprawiajÄ…cy, że w pewnych okolicznoÅ›ciach gracz mógÅ‚ stracić dostÄ™p do niektórych zdolnoÅ›ci, ruszajÄ…c w drogÄ™ z Riverem, a nastÄ™pnie porzucajÄ…c zadanie Stróże bezprawia.
- Naprawiono błąd sprawiający, że Nancy mogła zniknąć podczas eskortowania jej z baru Totentanz w zadaniu Second Conflict.
- Naprawiono bÅ‚Ä…d, przez który winda w Totentanz zatrzymywaÅ‚a siÄ™ na piÄ™trze zamiast jechać na parter po wejÅ›ciu przez V w interakcjÄ™ z jej panelem w zadaniu Second Conflict.
- Delamain teraz dzwoni tylko raz, kiedy V znajdzie siÄ™ blisko zaginionej taksówki w zadaniu Delamain: Readmisja (zamiast dzwonić za każdym razem, gdy V bÄ™dzie w pobliżu zaginionej taksówki).
- Teraz możliwe jest otrzymanie drugiego telefonu od spanikowanego Delamaina, nawet jeśli flamingi zostały zniszczone jeszcze przed rozmową z nim podczas zadania Delamain: Rancho Coronado.
- Naprawiono błąd sprawiający, że wyposażenie nie było właściwie usuwane, a przedmioty mogły zaginąć wewnątrz mieszkania Kosiarzy w zadaniu Ekstremalne wrażenia.
- Nie jest już możliwe zniszczenie samochodu z tajemniczymi spiskowcami w zadaniu Ukryta prawda, co uniemożliwiało graczowi zdobycie czipu.
- Nie można już zabić Garry’ego po zabiciu nomadów w zadaniu Ukryta prawda, wiÄ™c można teraz ukoÅ„czyć misjÄ™. Wpis z dzienniku zostanie zaktualizowany.
- Naprawiono bÅ‚Ä…d sprawiajÄ…cy, że interakcja z Misty w jej sklepie byÅ‚a niemożliwa, jeÅ›li gracz przerwaÅ‚ zadanie Widzimy siÄ™ w Afterlife, by podjąć misjÄ™ WÄ™drówka gÅ‚upca.
- UkoÅ„czenie zadania Psycho killer, qu’est-ce que c’est? teraz zapewni graczowi punkty doÅ›wiadczenia.
- ZwiÄ™kszono wartość Å‚apówki Liama w zadaniu Na czarnÄ… godzinÄ™.
- Szereg innych ulepszeń i poprawek w zadaniach.
Otwarty świat:
- Naprawiono bÅ‚Ä…d, który uniemożliwiaÅ‚ wykonanie celu polegajÄ…cego na zniszczeniu flamingów, jeÅ›li zostaÅ‚y one zniszczone, zanim ten cel staÅ‚ siÄ™ aktywny w zadaniu Delamain: Rancho Coronado.
- Naprawiono losowe bÅ‚Ä™dy kolizji, które mogÅ‚y spowodować, że V wjedzie w budynek i wypadnie ze Å›wiata.
- Zniszczalne przedmioty nie będą już niezniszczalne po wczytaniu zapisu gry.
- Naprawiono bÅ‚Ä…d sprawiajÄ…cy, że niektóre kroniki kryminalne NCPD nie byÅ‚y oznaczone jako ukoÅ„czone po przeszukaniu pojemnika.
- Naprawiono bÅ‚Ä…d, przez który osiÄ…gniÄ™cia za ukoÅ„czenie dziaÅ‚aÅ„ w danej dzielnicy nie byÅ‚y odblokowywane.
- Porażka w Kontrakcie: Å»adnych fixerów nie blokuje już osiÄ…gniÄ™cia Ziemia jaÅ‚owa.
- Naprawiono bÅ‚Ä…d, który sprawiaÅ‚, że ukoÅ„czone kroniki kryminalne NCPD nie byÅ‚y naliczane na poczet osiÄ…gniÄ™cia Miasto, Masa, Maszyna.
- Naprawiono bÅ‚Ä…d sprawiajÄ…cy, że zgarniÄ™cie dodatkowej nagrody nie koÅ„czyÅ‚o Kontraktu: Å»adnych fixerów.
- Naprawiono bÅ‚Ä…d, który uniemożliwiaÅ‚ V wejÅ›cie w interakcjÄ™ z komputerem i przesÅ‚anie wirusa w Kontrakcie: Empatia bez empatii.
- Przed otrzymaniem Kontraktu: Harce radnej Cole nie jest już możliwe ukończenie jego części.
- Hwangbo nie bÄ™dzie już blokować siÄ™ wewnÄ…trz samochodu w Kontrakcie: Ucieczka geparda, co mogÅ‚o prowadzić do blokowania postÄ™pów.
- Naprawiono błąd uniemożliwiający rozmowę V z Anną Hamill w Kontrakcie: Kobieta z La Manchy.
- Naprawiono bÅ‚Ä…d, który powodowaÅ‚, że rozpoczÄ™cie walki nie zawsze przerywaÅ‚o dialog z AnnÄ… Hamill w Kontrakcie: Kobieta z La Manchy.
- Naprawiono bÅ‚Ä…d, który powodowaÅ‚ znikniÄ™cie niektórych kwestii dialogowych w holocallach.
- Naprawiono bÅ‚Ä…d, który uniemożliwiaÅ‚ V poruszanie siÄ™ po zakoÅ„czeniu Kontraktu: Na smyczy.
- Możliwość interakcji z furgonetkÄ… w Kontrakcie: Oczy dla Dakoty nie zniknie już po jej zwróceniu, co mogÅ‚o prowadzić do zablokowania postÄ™pów.
- Zabranie lekarstw tuż po dotarciu do pokoju kaprala Hare nie zablokuje już postÄ™pów Kontraktu: Pod Å›cianÄ….
- Kontrakt: Za mojego syna nie bÄ™dzie siÄ™ już blokować, jeÅ›li Logan zginie podczas holocallu z Muamarem „El Capitanem” Reyesem.
- Naprawiono bÅ‚Ä…d, który powodowaÅ‚ utykanie V w walce podczas dowolnego kontraktu, dopóki wszyscy wrogowie nie zostali pokonani.
- Nie jest już możliwe zatrzymanie samochodu fixera na Å›rodku ulicy w Kontrakcie: CiepÅ‚o, cieplej, co mogÅ‚o prowadzić do zablokowania postÄ™pów.
- Max Jones nie będzie już opuszczać swojego pokoju w Kontrakcie: Czwarta bezwładza, przed przyjściem V, jeśli V zacznie stzrelać z wieżyczek.
- Strażnicy nie będą już blokować się w windzie podczas Kontraktu: Fixer, najemnik, żołnierz, szpieg.
- V nie będzie już blokować się za biurkiem w szpitalnym lobby w Kontrakcie: Oddział zamknięty.
- Rozmowa z Maxem Jonesem nie jest już możliwa po użyciu na nim hacka Zwarcie w Kontrakcie: Czwarta bezwładza.
- W Kontrakcie: Kobieta z La Manchy nie jest już możliwe rozpoczęcie walki z Anną Hamill, kiedy postać gracza znajduje się jedno piętro niżej.
- Naprawiono błąd sprawiający, że strumień moczu wciąż był widoczny po tym, jak NPC załatwił potrzebę i odszedł z tego miejsca.
- NPC-e nie będą już blokować się na pasach ruchu podczas uciekania w strachu.
- NPC potrÄ…cony przez samochód teraz zacznie natychmiast uciekać w panice.
- Dodano zróżnicowane animacje dla przechodniów uciekajÄ…cych przed pojazdami.
- Naprawiono błąd sprawiający, że automaty w salonie pachinko na Jig-Jig Street nie wyświetlały na ekranach żadnych gier.
- Dodano brakujÄ…ce animacje otwierania drzwi w kilku zadaniach.
- Ulepszono animacje wyważania drzwi.
- Dodano brakujÄ…ce powiadomienie „brak autoryzacji” dla wind chronionych autoryzacjÄ….
- Wprowadzono szereg poprawek immersyjnoÅ›ci, a także wydarzeÅ„ i kontraktów w otwartym Å›wiecie.
Cinematic Design:
- PostÄ™py nie bÄ™dÄ… siÄ™ już blokować, jeÅ›li gracz dwukrotnie wybierze korporacyjnÄ… kwestiÄ™ dialogowÄ…, rozmawiajÄ…c z Hanako w kryjówce podczas zadania Mieszkanie nr 303.
- Naprawiono bÅ‚Ä…d, który blokowaÅ‚ postÄ™py, jeÅ›li gracz dotarÅ‚ do Wakako przed TakemurÄ… w zadaniu Stary znajomy.
- Takemura nie będzie się już teleportować do Wakako, jeśli gracz postanowi dotrzeć na miejsce na własną rękę w zadaniu Stary znajomy.
- Naprawiono problemy z kamerą przy wysiadaniu z samochodu na początku zadania Początek końca.
- Naprawiono bÅ‚Ä…d, który czasami uniemożliwiaÅ‚ graczowi użycie drabiny w pomieszczeniu ochrony w zadaniu Koty w ciemnoÅ›ci.
- Jackie nie będzie już znikać po wejściu do windy po pokojowym rozwiązaniu sytuacji z Maelstromowcami w zadaniu Bilet wstępu.
- River Ward nie bÄ™dzie mieć już broni przyklejonej do dÅ‚oni, kiedy bÄ™dzie ratować V z zainfekowanego braindansu w zadaniu Stróże bezprawia.
- Dum Dum nie bÄ™dzie już chodziÅ‚ w powietrzu, prowadzÄ…c V do Royce’a w zadaniu Second Conflict.
- River Ward nie bÄ™dzie już przechodzić przez framugÄ™ drzwi do windy, wchodzÄ…c do niej w zadaniu Stróże bezprawia.
- BroÅ„ Jackiego nie bÄ™dzie już znikać, kiedy V powali Royce’a w zadaniu Bilet wstÄ™pu.
- Gracz nie będzie już trzymać w rękach broni podczas sceny romansu z Judy w zadaniu W topieli.
- Maiko nie będzie już przechodzić przez kanapę w zadaniu Tysiące twarzy, setki miraży.
- Naprawiono bÅ‚Ä…d w zadaniu Nowy Å›wit gaÅ›nie, który powodowaÅ‚ zdublowanie okularów przeciwsÅ‚onecznych w koÅ„cowej scence.
- Naprawiono bÅ‚Ä…d, który mógÅ‚ powodować zablokowanie postÄ™pów w Kontrakcie: PrzysiÄ™ga Hipokratesa, kiedy pacjentowi wstrzykiwana jest syntetyczna krew.
- Naprawiono bÅ‚Ä…d z napisami, które wyÅ›wietlaÅ‚y tekst debugowania w jÄ™zyku polskim w zadaniu W topieli.
- Naprawiono bÅ‚Ä…d w zadaniu Nowy Å›wit gaÅ›nie, który powodowaÅ‚ zdublowanie gitary w koÅ„cowej scence.
- Naprawiono problemy z kamerÄ… w zadaniu Never Fade Away.
- Ćpun w Atlantis Club nie będzie już się zacinał w zadaniu Never Fade Away.
- Naprawiono animację ślizgu kaprala Hare w Kontrakcie: Pod ścianą.
- Zunifikowano odległości między opcjami dialogowymi w zadaniu W topieli.
- Naprawiono bÅ‚Ä…d w zadaniu W topieli, który umożliwiaÅ‚ rozpoczÄ™cie rozmowy z Judy, kiedy V znajduje siÄ™ pod wodÄ….
- Naprawiono bÅ‚Ä…d w Kontrakcie: Ostatnie logowanie, który powodowaÅ‚, że ripperdoc Charles bez powodu uÅ›miecha siÄ™ przez caÅ‚Ä… rozmowÄ™.
- Judy nie bÄ™dzie już odtwarzać niewÅ‚aÅ›ciwej sekwencji animacji, jeÅ›li V odmówi zostania w chatce w zadaniu W topieli.
- Naprawiono bÅ‚Ä…d skutkujÄ…cy wyÅ›wietlaniem nieprawidÅ‚owego celu po zabiciu kierowcy ciężarówki w zadaniu Uliczna sprawiedliwość.
- Naprawiono bÅ‚Ä…d z niekoÅ„czÄ…cym siÄ™ chodzeniem po bieżni w zadaniu Daleko od domu, co powodowaÅ‚o zablokowanie postÄ™pów.
- Naprawiono błąd ze zdublowanym tabletem w zadaniu Daleko od domu.
- Naprawiono bÅ‚Ä…d, który powodowaÅ‚, że Saul miaÅ‚ karabin przyczepiony do rÄ™ki po poÅ›cigu samochodowym w zadaniu Kto sieje wiatr.
- Naprawiono bÅ‚Ä…d, który powodowaÅ‚, że Panam nie trzymaÅ‚a prawidÅ‚owo butelki whisky podczas toastu w zadaniu Kto sieje wiatr.
- Naprawiono brakujÄ…ce elementy interfejsu dialogowego oraz nieprawidÅ‚owe rozmieszczenie dialogów podczas rozmowy z Panam w zadaniu Kto sieje wiatr.
- Naprawiono problemy z kamerÄ… podczas wysiadania z furgonetki w zadaniu Kto sieje wiatr.
- W istotnych momentach dodano efekt głębi ostrości do widoku gracza.
- Naprawiono brakujące łącze osobiste w zadaniu Pasażer.
- Naprawiono bÅ‚Ä…d, w którym Å‚Ä…cze osobiste Hellmana mogÅ‚o lewitować w powietrzu w zadaniu Pasażer.
- Naprawiono nakładające się dialogi V i Panam w zadaniu Pasażer.
- Naprawiono bÅ‚Ä…d w zadaniu Na rozdrożach, który powodowaÅ‚, że szklanka w dÅ‚oniach Rogue znajdowaÅ‚a siÄ™ w niewÅ‚aÅ›ciwym miejscu, jeÅ›li ustawiony byÅ‚ jÄ™zyk inny niż angielski.
- Dodano animacje ekranu dotykowego w samochodzie Panam w zadaniach Ostatni gasi światło oraz Pasażer.
- Telefon nie będzie już znikał z dłoni NPC-a w scenie w Afterlife podczas zadania Na rozdrożach.
- Naprawiono NPC-ów przyjmujÄ…cych pozÄ™ „T” w domu lalek podczas zadania Dom lalek.
- Teddy nie bÄ™dzie siÄ™ już teleportowaÅ‚ podczas sceny na opuszczonej stacji kolejowej w zadaniu Nie mów Saulowi.
- Naprawiono bÅ‚Ä…d, który mógÅ‚ powodować zablokowanie postÄ™pów, kiedy gracz osÅ‚aniaÅ‚ Panam podczas strzelaniny z 6th Street w zadaniu Na rozdrożach.
- Światła samochodu zgasną, kiedy akumulator się rozładuje w zadaniu Na rozdrożach.
- Saul nie bÄ™dzie już przenikać przez samochód Panam w zadaniu Linia oporu.
- Poprawiono animację kamery gracza w zadaniu Ostatni gasi światło.
- Poprawiono animację wyciągania broni przez Panam w scenie z AV-ką podczas zadania Pasażer.
- Naprawiono problemy graficzne z ostrzami modliszkowymi po wypadku samochodowym w zadaniu Wielki sen.
- Naprawiono zachowanie kamery po wejściu w interakcję z szufladą w laboratorium policyjnym w zadaniu Kwestia czasu.
- Żołnierze pozbawieni broni w momencie pojawienia się Smashera w zadaniu Operacja Firestorm teraz są już uzbrojeni.
- Nieczynna wieżyczka widoczna podczas lotu do Arasaka Tower w zadaniu Operacja Firestorm teraz działa poprawnie.
- Naprawiono błąd powodujący, że Rogue zmieniała pozycję podczas zbliżania się do Arasaka Tower w zadaniu Operacja Firestorm.
- Naprawiono bÅ‚Ä…d, który powodowaÅ‚, że Spider Murphy znikaÅ‚a po wyskoczeniu z helikoptera w zadaniu Operacja Firestorm.
- Viktor nie bÄ™dzie już teleportować siÄ™ na krzesÅ‚o, jeÅ›li gracz opuÅ›ci klinikÄ™ bez siadania w fotelu w zadaniu Miasto Snów.
- Naprawiono problemy z kamerÄ… podczas jazdy do megabloku w zadaniu Ostatnia taka robota.
- Naprawiono bÅ‚Ä…d w zadaniu Komu bije dzwon, który sprawiaÅ‚, że postać gÅ‚askaÅ‚a kota bez kwestii dialogowej. // V teraz prawidÅ‚owo zwróci siÄ™ do kota!
- Kerry będzie teraz nucić swoją piosenkę w drodze do samochodu po zakończeniu zadania Teoria Wielkiego Wybuchu.
- Naprawiono reakcjÄ™ V na decyzjÄ™ Johnny’ego w zadaniu Dezintegracja.
- Naprawiono synchronizację animacji Adama Smashera w zadaniu Dezintegracja podczas gry w języku polskim.
- Naprawiono drona przez kaplicÄ… w zadaniu Witaj w Pacifice.
- Dopracowano scenÄ™ w biurze Maiko w zadaniu Mechaniczna dziewczyna.
- Naprawiono bÅ‚Ä…d, który mógÅ‚ zablokować postÄ™py, jeÅ›li podniesiono rÄ™kÄ™ w niewÅ‚aÅ›ciwym momencie podczas kolacji w zadaniu ChÅ‚opiec z pistoletem.
- Zwiększono zasięg interakcji wsiadania do AV-ki w zadaniu Zawsze masz przejebane.
- Przywrócono brakujÄ…cego NPC-a, który zostaje wyrzucony z toalety podczas sekwencji zadania A Cool Metal Fire.
- Dodano brakującą scenę do japońskiej wersji sekwencji A Cool Metal Fire.
- Gracz nie jest już w stanie odjechać bez Johnny’ego po odebraniu porsche po raz pierwszy w zadaniu Chippin’ In. // Johnny zawsze jest z tobÄ… i już.
- W zadaniu Pizza party głębia ostrości resetuje się teraz po opuszczeniu mieszkania Judy.
- Pole widzenia wraca do ustalonej wartoÅ›ci, kiedy V siada, żeby pogadać z Johnnym po obejrzeniu braindansów w zadaniu Trzecia część nocy.
- Poprawiono animacje twarzy we wszystkich scenach, kiedy V nachyla siÄ™ do lustra.
- PoczÄ…tkowy dialog z TakemurÄ… w zadaniu Stary znajomy można teraz przerwać, a nastÄ™pnie przywrócić.
- Naprawiono bÅ‚Ä…d, który sprawiaÅ‚, że Johnny nie byÅ‚ w stanie podÅ‚Ä…czyć siÄ™ do punktu dostÄ™pu w zadaniu Operacja Firestorm.
- Naprawiono brak możliwości interakcji z Mitchem po pominięciu dialogu w zadaniu Przed burzą.
- V nie będzie się już blokować w pozycji siedzącej po połączeniu z samochodem Panam w zadaniu Pasażer.
- Naprawiono bÅ‚Ä…d, który uniemożliwiaÅ‚ graczowi kontrolowanie wieżyczki i mógÅ‚ doprowadzić do zablokowania postÄ™pów w zadaniu Operacja Firestorm.
- Dodano brakujące zdjęcie rodzinne podczas sceny z Hanako w zadaniu Przerwane milczenie.
- Naprawiono problem z papierosem detektywa Hana w zadaniu Stróże bezprawia.
- Postacie, z którymi gracz prowadzi rozmowÄ™ telefonicznÄ™, nie teleportujÄ… siÄ™ już w jego pobliże.
- Naprawiono szereg bÅ‚Ä™dów sprawiajÄ…cych, że V posiada niewÅ‚aÅ›ciwe ubrania w widoku z trzeciej osoby.
- Naprawiono szereg problemów zwiÄ…zanych ze scenami seksu.
- Poprawiono system przerywania scen.
- Naprawiono błąd powodujący, że stalker nie pojawiał się na moście w zadaniu Spacer z gwiazdą.
- Naprawiono błąd sprawiający, że Judy wstawała z krzesła w scenie pomiędzy braindansami w zadaniu Trzecia część nocy.
- Naprawiono szereg problemów z brakujÄ…cymi animacjami ważnych NPC-ów w przerywnikach filmowych.
- Przerwanie dialogu powoduje też przerwanie wypowiadanej ścieżki dialogowej.
- Naprawiono szereg bÅ‚Ä™dów zwiÄ…zanych z wsiadaniem NPC-ów do pojazdów.
- Poprawiono pozycjÄ™ i sposób trzymania kierownicy motocyklu przez Jackiego w zadaniu Bilet wstÄ™pu.
Lokalizacje i poziomy:
- Zadanie Bunraku nie bÄ™dzie siÄ™ już blokować na celu "Pokonaj napastników".
- V nie będzie się już blokować wewnątrz odlatującej AV-ki, jeśli stanie na rurach w Podejrzeniu przestępczości zorganizowanej: Przeciwieństwa się przyciągają.
- Naprawiono bÅ‚Ä…d sprawiajÄ…cy, że dwóm punktom szybkiej podróży brakowaÅ‚o znaczników na mapie.
- Naprawiono szereg problemów zwiÄ…zanych z niewÅ‚aÅ›ciwym zachowaniem NPC-ów w walce, m.in. niewchodzeniem w tryb walki lub blokowaniem siÄ™ w miejscu.
- Naprawiono szereg problemów zwiÄ…zanych z brakiem reakcji NPC-ów na obecność V i niewchodzeniem w tryb walki.
- Naprawiono szereg problemów zwiÄ…zanych z przenikaniem NPC-ów przez obiekty.
- Naprawiono szereg problemów zwiÄ…zanych z nieprawidÅ‚owymi lub brakujÄ…cymi przedmiotami do zÅ‚upienia.
- Naprawiono szereg bÅ‚Ä™dów, które uniemożliwiaÅ‚y V interakcjÄ™ z przedmiotami do zÅ‚upienia.
- Naprawiono szereg problemów zwiÄ…zanych z niewÅ‚aÅ›ciwym funkcjonowaniem urzÄ…dzeÅ„, takich jak kamery, wieżyczki lub miny.
- Naprawiono bÅ‚Ä…d sprawiajÄ…cy, że Basilisk mógÅ‚ wypaść poza mapÄ™, kiedy gracz dotarÅ‚ do drzwi prowadzÄ…cych do Mikoshi.
- Naprawiono bÅ‚Ä…d, który sprawiaÅ‚, że porucznik Mower mogÅ‚a zginąć od kolizji, blokujÄ…c możliwość polowania na cyberpsychopatÄ™.
- Naprawiono błąd sprawiający, że dostęp do komputera na tyłach stacji benzynowej w zadaniu Pasażer był bardzo utrudniony.
- Naprawiono literówkÄ™ na znaku „Opuszczasz Night City” ("Leaving Night City").
- Naprawiono problem z rusztowaniem w Heywood, Vista Del Rey.
- Naprawiono szereg bÅ‚Ä™dów umożliwiajÄ…cych graczowi wypadniÄ™cie poza mapÄ™ ze wzglÄ™du na przerwy i brakujÄ…ce kolizje.
- Naprawiono szereg bÅ‚Ä™dów, które umożliwiaÅ‚y utkniÄ™cie w geometrii lokalizacji.
- Naprawiono szereg bÅ‚Ä™dów, które umożliwiaÅ‚y dotarcie na niezamierzone obszary, potencjalnie blokujÄ…c postÄ™py zadaÅ„.
- Naprawiono szereg bÅ‚Ä™dów zwiÄ…zanych ze znikajÄ…cymi lub brakujÄ…cymi assetami.
- Naprawiono szereg problemów z lewitujÄ…cymi assetami.
- Naprawiono szereg bÅ‚Ä™dów zwiÄ…zanych z assetami pojawiajÄ…cymi siÄ™ lub zmieniajÄ…cymi wyglÄ…d przed oczami gracza.
- Naprawiono kilka bÅ‚Ä™dów z brakujÄ…cymi częściami assetów, co umożliwiaÅ‚o graczowi zajrzenie do Å›rodka.
- Naprawiono błąd sprawiający, że deszcz padał na zakrytych obszarach.
- Naprawiono bÅ‚Ä…d z niewidzialnymi obiektami, które mogÅ‚y powodować kolizje w lokalizacjach.
- Naprawiono szereg problemów zwiÄ…zanych z brakiem Å‚adowania tekstur w wyższej rozdzielczoÅ›ci.
Grafika, animacja i dźwięk:
- Naprawiono problem z NPC-ami poruszającymi się po śmierci.
- Poprawiono renderowanie tekstur z daleka.
- Naprawiono bÅ‚Ä…d graficzny zwiÄ…zany z szybkÄ… podróżą oraz przejÅ›ciami filmowymi.
- Poprawiono jakość niektórych elementów pod wodÄ….
- Ulepszenia w jakoÅ›ci szczegóÅ‚ów materiaÅ‚ów.
- Naprawiono nieprawidłową pozycję V podczas jazdy motocyklem.
- Ulepszenia zwiÄ…zane z wewnÄ™trznymi i zewnÄ™trznymi źródÅ‚ami Å›wiatÅ‚a.
- Dostosowano jakość ziemi przy ustawieniach średnich i niskich.
- Naprawiono problem z brakującymi pęknięciami na lustrze, kiedy V je rozbija.
- Naprawiono bÅ‚Ä…d sprawiajÄ…cy, że przy zbliżeniu przed kamerÄ… mogÅ‚y pojawiać siÄ™ różowe czÄ…steczki.
- Poprawiono efekty wizualne niszczenia roślinności.
- Naprawiono bÅ‚Ä…d graficzny, przez który nadbrzeżne chodniki mogÅ‚y być pokryte prostokÄ…tnymi ksztaÅ‚tami.
- Naprawiono przeÅ›wietlone elementy roÅ›linnoÅ›ci, które byÅ‚y widoczne po wejÅ›ciu do pojazdu.
- Naprawiono bÅ‚Ä…d sprawiajÄ…cy, że niektóre przedmioty znikaÅ‚y po ich zniszczeniu.
- Szlafrok Kerry’ego nie jest już przyklejony do dolnej części jego ciaÅ‚a.
- Ręce V są teraz prawidłowo wyświetlane na kierownicy podczas jazdy.
- V teraz prawidłowo wychyla się z pojazdu w trakcie pościgu.
- Naprawiono bÅ‚Ä…d, przez który postać mogÅ‚a wydawać siÄ™ zdeformowana, wsiadajÄ…c na motocykl.
- Naprawiono problem z poziomem szczegóÅ‚owoÅ›ci postaci seksworkerów na Jig-Jig Street.
- Naprawiono kilka bÅ‚Ä™dów synchronizacji ust.
- Naprawiono szereg bÅ‚Ä™dów zwiÄ…zanych z NPC-ami przyjmujÄ…cymi pozÄ™ „T”.
- Kamera nie wykonuje już przewrotu, kiedy V znajdzie się pod jakimś obiektem i podskoczy.
- Ulepszony ruch kamery podczas wsiadania do pojazdu.
- Naprawiono bÅ‚Ä…d sprawiajÄ…cy, że niektóre przedmioty NPC-ów byÅ‚y zdublowane.
- Naprawiono okrzyki NPC-ów po Å›mierci.
- Jackie nie krzyczy już „Dobry strzaÅ‚!”, kiedy V zabije przeciwnika w trybie skradania.
- Poprawiono efekt cząsteczek ognia wykorzystywany w sytuacji, kiedy gracz stoi w płomieniach.
- Naprawiono problemy z animacjami NPC-ów po pominiÄ™ciu jazdy.
- Naprawiono problem z gwiazdami migoczÄ…cymi na powierzchni jeziora w jednej ze scen.
- Naprawiono problem ze znikajÄ…cym w oddali terenem na Badlandach.
- Inne części miasta widziane z odległości teraz wyglądają bardziej realistycznie ze względu na ulepszone oświetlenie.
- Naprawiono błąd z zaczernioną lunetą broni podczas pościgu w zadaniu Kto sieje wiatr.
- Poprawiono jakość graficznÄ… elementów Blackwall i Mikoshi.
- Naprawiono bÅ‚Ä…d sprawiajÄ…cy, że pogoda nie dostosowywaÅ‚a siÄ™ prawidÅ‚owo po wczytaniu zapisu lub wyjÅ›ciu do menu gÅ‚ównego.
- Holograficzne elementy pewnych strojów postaci teraz wyÅ›wietlajÄ… siÄ™ prawidÅ‚owo.
- Naprawiono niepożądany efekt drgań na matowych powierzchniach szklanych.
- Naprawiono bÅ‚Ä…d, który sprawiaÅ‚, że w cyberprzestrzeni u góry ekranu mogÅ‚a być widoczna biaÅ‚a linia.
Interfejs:
- Naprawiono problem z niewłaściwym wyświetlaniem reklam na krawężnikach.
- Szereg ulepszeń i aktualizacji graficznych reklam.
- Naprawiono szereg usterek graficznych w odprawach zadań.
- Zaktualizowano rozkład tekstu w odprawach zadań w języku arabskim.
- Zaktualizowano ikony granatów zgodnie z zadawanymi przez nie obrażeniami.
- Naprawiono szereg usterek graficznych z wyświetlaniem ikon.
- Naprawiono szereg usterek graficznych w panelach interfejsu, m.in. w dzienniku, na mapie, w skanerze i innych.
- Naprawiono bÅ‚Ä…d, który powodowaÅ‚ spauzowanie gry, jeÅ›li gracz wczytaÅ‚ drzazgÄ™ bezpoÅ›rednio z pojemnika podczas pomniejszych aktywnoÅ›ci.
- Naprawiono problem z zawieszaniem siÄ™ gry zwiÄ…zany z zakÅ‚adaniem i zdejmowaniem kurtki Johnny’ego.
- Dodano podpowiedzi z przyciskami, ułatwiające poruszanie się po bieżni w zadaniu Daleko od domu.
- Naprawiono bÅ‚Ä…d zwiÄ…zany z odnoÅ›nikami do bazy danych, które nie pozwalaÅ‚y przejść do wybranego wpisu.
- Naprawiono błąd uniemożliwiający graczowi ręczne odbieranie holocalli.
- WejÅ›cie do pojazdu tuż przed otworzeniem menu pojazdów nie powinno już blokować dalszych postÄ™pów.
- Poziom zdrowia powinien być teraz widoczny podczas poÅ›cigów samochodowych.
- Wprowadzono ulepszenia wydajności w ekwipunku.
- Naprawiono bÅ‚Ä…d sprawiajÄ…cy, że NPC mógÅ‚ być oznaczony jako „minimalne zagrożenie” niezależnie od jego poziomu.
- Naprawiono szereg bÅ‚Ä™dów zwiÄ…zanych z podpowiedziami przycisków.
- Naprawiono szereg problemów z panelem tworzenia postaci.
- Wprowadzono szereg poprawek i ulepszeń w panelu wytwarzania.
- Naprawiono bÅ‚Ä™dy, które sprawiaÅ‚y, że wymagany poziom nie byÅ‚ wyÅ›wietlany prawidÅ‚owo w menu ulepszeÅ„.
- Dodano opcjÄ™ wytwarzania kilku przedmiotów jednoczeÅ›nie.
- Naprawiono błąd sprawiający, że podgląd statystyk wyświetlał takie same wartości przed i po ulepszeniu przedmiotu.
- Dodano ikonÄ™ „Wytworzone” do opisu wytworzonych przedmiotów.
- Naprawiono szereg problemów zwiÄ…zanych z panelem wszczepów.
- Wprowadzono szereg ulepszeń przy sterowaniu padem kierunkowym.
- Naprawiono szereg problemów zwiÄ…zanych z elementami HUD.
- Wprowadzono szereg poprawek w panelach ekwipunku i plecaka.
- Naprawiono błąd sprawiający, że broń przed złupieniem pokazywała 0 DPS.
- Naprawiono niewÅ‚aÅ›ciwÄ… ikonÄ™ przy ubraniu podczas Å‚upienia ciaÅ‚a w Kontrakcie: Seryjny samobójca.
- Szereg poprawek i ulepszeÅ„ w panelach menu gÅ‚ównego i ustawieÅ„.
- Naprawiono bÅ‚Ä…d sprawiajÄ…cy, że wymiana modyfikacji w niektórych przedmiotach legendarnych prowadziÅ‚a do dodania pustego miejsca na modyfikacjÄ™.
- Dodano stan wyłączony do miejsc na modyfikacje, jeśli gracz nie posiada odpowiednich modyfikacji do użycia.
- Zoptymalizowano panel wytwarzania i wyÅ›wietlania przedmiotów.
- Naprawiono nakładające się na siebie opisy atrybutu Budowa ciała w menu postaci.
- Nie powinno już brakować efektów wizualnych dodawania punktów atrybutu w menu postaci po najechaniu na drzewko atutów.
- Wprowadzono szereg poprawek związanych z funkcjonalnością skanera i wyświetlania go na HUD.
- Dodano możliwość wÅ‚Ä…czania/wyÅ‚Ä…czania okienka z porównaniem.
- Wprowadzono szereg poprawek związanych z cenami wykupu oraz poprawki wydajności w panelu sprzedawcy.
- Naprawiono bÅ‚Ä…d sprawiajÄ…cy, że gra mogÅ‚a siÄ™ zawiesić podczas zadania Na rozdrożach, jeÅ›li gracz wybraÅ‚ opcjÄ™ „Zaczekaj, aż Rogue bÄ™dzie gotowa” chwilÄ™ po poproszeniu Claire o drinka.
- Naprawiono bÅ‚Ä…d, który sprawiaÅ‚, że gracz mógÅ‚ zginąć tuż przed przejÅ›ciem pomiÄ™dzy scenami w zadaniu Przerwane milczenie, co skutkowaÅ‚o zablokowaniem postÄ™pów.
- Naprawiono bÅ‚Ä…d sprawiajÄ…cy, że celownik nie znikaÅ‚ po wycelowaniu w dóÅ‚ lub po odÅ‚ożeniu broni.
- Naprawiono bÅ‚Ä…d sprawiajÄ…cy, że tekst debugowania mógÅ‚ siÄ™ pojawić po pominiÄ™ciu lub przewiniÄ™ciu listy twórców gry.
- Zaktualizowano listÄ™ twórców gry.
- Naprawiono bÅ‚Ä…d zwiÄ…zanym z nieprawidÅ‚owÄ… lokalizacjÄ… tekstów reklam po ich przeskanowaniu.
- Naprawiono bÅ‚Ä…d sprawiajÄ…cy, że podÅ›wietlone kwestie dialogowe w rozmowie z Johnnym nie byÅ‚y widoczne po odwiedzeniu Hanako i pojechaniu windÄ… na dóÅ‚ w zadaniu Komu bije dzwon.
- Naprawiono bÅ‚Ä…d, który sprawiaÅ‚, że przywrócenie ustawieÅ„ domyÅ›lnych sprowadzaÅ‚o ustawienia do niskich przy kolejnych uruchomieniach gry.
- Naprawiono niewÅ‚aÅ›ciwe wyÅ›wietlanie symboli i liter w różnych jÄ™zykach.
- Wprowadzono szereg poprawek zwiÄ…zanych ze sterowaniem.
- Wprowadzono różne poprawki wydajnoÅ›ci i stabilnoÅ›ci interfejsu.
- Bardzo rzadkie i legendarne Å‚upy upuszczone przez pokonanych wrogów sÄ… teraz lepiej widoczne na minimapie.
- Poziom zagrożenia nieodkrytych kontraktów teraz wyÅ›wietla siÄ™ poprawnie.
- Naprawiono problemy z poruszaniem się po menu i ekwipunku przy użyciu pada kierunkowego i strzałek.
- Usunięto zbędne animacje poziomu zdrowia po wczytaniu gry.
- Naprawiono problem z podpowiedziami pozostającymi na ekranie po ich zamknięciu.
- Naprawiono bÅ‚Ä…d powodujÄ…cy, że w przypadku stosu przedmiotów pokazywana byÅ‚a wartość pojedynczego przedmiotu, a nie Å‚Ä…czna wartość wszystkich przedmiotów w stosie.
- Naprawiono błędy związane ze zmianą poziomu trudności w menu.
- Okienko „Moje nagrody” z gÅ‚ównego menu jest teraz ukryte w trybie streamingu.
- Naprawiono problem ze zniszczonymi budynkami widocznymi na gÅ‚ównej mapie.
- W ustawieniach napisów dodano opcjÄ™ rozmiaru tekstu nad gÅ‚owÄ….
- Naprawiono liczne błędy związane z tekstem.
- Naprawiono liczne błędy związane ze streamingiem UI.
Stabilność i wydajność:
Ta sekcja obejmuje zmiany dotyczące wszystkich platform, jednakże wiele z nich będzie bardziej odczuwalnych na konsolach poprzedniej generacji oraz maszynach o mniejszej wydajności.
- Poprawiono stabilność i wydajność silnika gry oraz silnika renderujÄ…cego (zmniejszajÄ…c tym samym liczbÄ™ losowych bÅ‚Ä™dów w grze).
- Wprowadzono ulepszenia w zakresie optymalizacji i zarzÄ…dzania pamiÄ™ciÄ… na różnych systemach (co zmniejsza liczbÄ™ awarii).
- Wprowadzono szereg optymalizacji i ulepszeÅ„ dla cieni, shaderów, fizyki, systemu workspotów, systemu odradzania, systemu scen, systemu animacji, systemu okluzji i systemu animacji twarzy.
- Poprawiono mechanizm zarzÄ…dzania pamiÄ™ciÄ… atlasów ikon interfejsu, co pomoże zmniejszyć liczbÄ™ awarii zwiÄ…zanych z pamiÄ™ciÄ…, szczególnie przy dÅ‚uższej rozgrywce.
- Wprowadzono szereg poprawek stabilnoÅ›ci interfejsu w przypadku najczęściej wystÄ™pujÄ…cych bÅ‚Ä™dów.
- Wprowadzono różne poprawki bÅ‚Ä™dów (m.in. w menu ustawieÅ„, a także zwiÄ…zanych z przeÅ‚adowaniem zapisanej gry oraz z kartÄ… graficznÄ…).
- Wprowadzono szereg ulepszeń wydajności interfejsu.
- Naprawiono problem ze spadkiem wydajnoÅ›ci podczas gorÄ…czkowego naciskania przycisków na kontrolerze, co sprawiaÅ‚o, że do V trafiaÅ‚o kilka kopii tego samego przedmiotu.
- Naprawiono bÅ‚Ä…d, który powodowaÅ‚, że znaczniki wykrycia na mapie czasami wyÅ›wietlaÅ‚y siÄ™ nieprawidÅ‚owo na maszynach z wolniejszymi dyskami twardymi.
- Wprowadzono różne inne poprawki stabilnoÅ›ci i wydajnoÅ›ci.
Różne:
- Naprawiono kwestiÄ™ niepoprawnej cenzury w przypadku używania kopii gry z regionu innego niż japoÅ„ski, grajÄ…c na konsoli, w której region lub jÄ™zyk ustawiono na japoÅ„ski.
- W zakÅ‚adce interfejsu dodano ustawienie pozwalajÄ…ce ukryć znaczniki potencjalnych wrogów oraz ukryć wyÅ›wietlanie imion nad gÅ‚owami NPC-ów.
- Zgoda na pobieranie danych telemetrycznych jest teraz zapisywana w profilu i synchronizowana za pośrednictwem chmury.
- Poprawiono logikę wczytywania ostatniego punktu kontrolnego, kiedy nie istnieje żaden zapis gry.
- Naprawiono bÅ‚Ä…d, który powodowaÅ‚ pojawienie siÄ™ czarnego ekranu po zmianie poziomu trudnoÅ›ci w menu pauzy.
- Poprawiono nawigację w menu przy użyciu pada kierunkowego i strzałek.
- Poprawiono nawigacjÄ™ w menu Zapisów.
- Poprawiono opis pięści w menu szybkiego wyboru broni.
- Naprawiono bÅ‚Ä…d sprawiajÄ…cy, że gracz mógÅ‚ utknąć w stanie celowania lub kucania po opuszczeniu pojazdu.
- Naprawiono błąd sprawiający, że wskoczenie na obszar punktu bez powrotu lub wniesienie tam zwłok powodowało, iż gra nie tworzyła zapisu gry.
- Dodano efekt płynnego przejścia do gry po napisach końcowych.
- Wiadomość „Jeszcze jeden kontrakt” nie bÄ™dzie siÄ™ j
Dying Light 2: Stay Human dołącza do PlayStation Plus z wersją dedykowaną dla PlayStation 5 Pro!
Zagraj w Dying Light 2 za darmo w ramach PlayStation Plus Extra i Premium i ciesz siÄ™ ulepszonÄ… gr...
Wczesny dostęp do Path of Exile 2 wystartuje już niebawem! GGG Live już 21 listopada!
Wczesny dostÄ™p do Path of Exile 2 wystartuje już niebawem! Jeszcze przed oficjalnym startem, twÃ...
Komentarze