RiMS Racing na Switchu wygląda źle. W sieci pojawiły się już nagrania, pokazujące różnice w grze na poszczególnych konsolach. I choć od początku było wiadomo, że produkcja na przenośne urządzenie nie będzie tak efektowna jak choćby na PS5 - optymalizacja na nagraniach wydaje się naprawdę fatalna. Gdyby tego było mało, podano też datę premiery - RiMS Racing na Nintendo zadebiutuje już niedługo, więc twórcy mają bardzo mało czasu, aby poprawić swoje dzieło. O ile w ogóle będą w stanie to zrobić...
RiMS Racing na Switchu wygląda źle. Znana data premiery [WIDEO]
RiMS Racing wyląduje na Switchu - to już pewne, choć od początku było wiadomo, że stanie się to nieco później. Teraz w sieci pojawiły się jednak pierwsze materiały, porównujące możliwości gry na przenośnej konsoli od Nintendo, oraz na PS5. Niestety, ale różnice są po prostu miażdżące. Gra na Switchu - zdaniem wielu - wygląda po prostu fatalnie. Nie tylko grafika jest jednak problemem. Uwagę zwraca bowiem tragiczna optymalizacja. Portal PPE.pl podaje, że momentami można odnieść wrażenie, że mamy do czynienia z 10-15 fps.
Problem zdaje się być o tyle poważniejszy, że do premiery gry na Nintendo Switch pozostało już jedynie nieco ponad 2 tygodnie. Jej premierę zapowiedziano bowiem na 16 września. Czy twórcy zdołają poprawić optymalizację w tak krótkim czasie? Poniżej możecie zobaczyć, jak wygląda to w rzeczywistości:
![](https://static.swiatgraczy.pl/images/news/thumbs/2a72a89416c4fde274bff0f8cd41c082804dc0b7_251x162.jpg)
Premiera Metal: Hellsinger VR jesienią 2024!
Premiera Metal: Hellsinger VR jesienią. Demo już dostępne na Steam! Funcom z radością ogłasz...
![](https://static.swiatgraczy.pl/images/news/thumbs/ccbf75648b3768022db1f6884c4698e607870708_251x162.jpg)
Astro Bot - najnowsza gra Team Asobi przyniesie 12-15 godzin rozgrywki – ujawnia Nicolas Doucet
Podczas niedawnego wywiadu z francuskim YouTuberem Julienem Chièze, Nicolas Doucet, dyrektor Team A...
Komentarze