30 milionów kombinacji jednej mapy w CS:GO - a co lepsze, przed każdą rozgrywką generuje się ona losowo! To nic innego jak dzieło rosyjskiego modera OrelStealth. Jak się okazuje, mapa jest generowana proceduralnie. Gracze po wstępnych testach są godni podziwu pracy, jaką trzeba było włożyć w jej stworzenie. Wszystko można pobrać bez żadnych opłat w Warsztacie Steam.
30 milionów kombinacji jednej mapy w CS:GO - w 100% generowana proceduralnie!
Większość graczy CS:GO najbardziej popularne mapy zna już dosłownie na pamięć. Co jednak w przypadku, gdyby mapa przed każdą rozgrywką zmieniała swój kształt? Jak wpłynęłoby to na rozrywkę płynącą z gry? Teraz można to poniekąd przetestować. Wszystko za sprawą rosyjskiego modera - OrelStealth. Rosjanin stworzył mapę, która posiada aż 30 milinów kombinacji i generuje się w stu procentach proceduralnie. Wychodzi więc na to, że niemal przy każdej rundzie poruszamy się po nieznanym lub zmienionym tudzież zniekształconym terenie.
Mapa, która światło dzienne ujrzała 15 stycznia, jak na ten moment służy jedynie do treningu. Jej nazwa to Aim Inferno Rouge, a już samo to wskazuje na fakt, że znajdziemy tam modele z popularnego i lubianego przez zawodników Inferno.
Do wyboru dla graczy pozostawiono trudność i ilość botów a także broni i amunicji. Ciekawym smaczkiem jest także możliwość wyboru symetrii mapy. Jak się okazuje, możemy określić, czy wolimy grać na mapie symetrycznej, półsymetrycznej czy asymetrycznej.
Mapa oczywiście nie jest zbyt duża i skomplikowana, ale jej każdorazowa losowość daje wiele frajdy. Pod kątem treningu jest naprawdę niezła.

Cult of the Lamb: Unholy Alliance – Problemy z systemem rytuałów kooperacyjnych? Jak naprawić błędy mechanik zarządzania w 2025 roku
Cult of the Lamb: Unholy Alliance, rozszerzenie do uroczo-mrocznej gry od Massive Monster - gry ceni...

Sifu: Arena Mode – Problemy z systemem kombosów arenowych? Jak naprawić błędy mechanik walki w 2025 roku
Sifu: Arena Mode, rozszerzenie do dynamicznej gry walki od Sloclap, to jeden z bardziej niszowych, a...
Komentarze