W przypadku Call of Duty: Black Ops 6, Activision nie szczędzi środków na kampanię marketingową, która ma być jedną z największych w historii gier wideo. Jak ujawniono w wywiadzie z Tylerem Bahlem, dyrektorem ds. marketingu w Activision, budżet przeznaczony na promocję tej gry jest porównywalny do wydatków na kampanie największych kinowych hitów, takich jak Super Mario Bros. Movie czy produkcje Disney'a. Tego rodzaju inwestycje mają na celu dotarcie do szerokiego grona odbiorców, zarówno wśród zagorzałych fanów serii, jak i nowych graczy.
Call of Duty: Black Ops 6 z budżetem marketingowym na poziomie kinowych hitów!
Porównując, Super Mario Bros. Movie miał budżet marketingowy rzędu 150 milionów dolarów, co świadczy o ogromnej skali przedsięwzięcia Activision. Jest to szczególnie istotne w kontekście rosnącej konkurencji na rynku gier, gdzie firmy muszą nie tylko walczyć o uwagę graczy, ale także angażować ich na dłuższą metę. Black Ops 6 ma być liderem tej walki, a kampania promocyjna ma na celu uczynienie go najczęściej omawianą grą tej jesieni.
Black Ops 6 skorzysta również z mocnego wsparcia Microsoftu, który po przejęciu Activision Blizzard chce zapewnić sukces gry, także poprzez umieszczenie jej w Xbox Game Pass. Ta strategia, umożliwiająca graczom dostęp do gry w ramach subskrypcji od dnia premiery, jest kluczowa dla wzrostu liczby użytkowników Game Passa i zwiększenia zaangażowania w platformę.
Call of Duty: Black Ops 6 has "a marketing budget comparable to any major motion picture blockbuster that would be launching this year to get Black Ops 6 on every consumer’s radar".https://t.co/pLB6G1u26L pic.twitter.com/14SXZW6qxr
— Klobrille (@klobrille) October 23, 2024
Jednym z najbardziej rozpoznawalnych elementów tej kampanii jest powrót Postaci Zastępcy, granej przez Petera Stormare, który wystąpił w licznych materiałach reklamowych. Postać ta symbolizuje pełne humoru podejście do promocji, skupiające się na kulturze graczy i fanów serii Call of Duty. Kampania ta trafiła do szerokiej publiczności, pojawiając się nawet w programach telewizyjnych, co podkreśla skalę i zasięg działań marketingowych.
źródło: Gameranx, screen z YT
Dying Light 2: Stay Human dołącza do PlayStation Plus z wersją dedykowaną dla PlayStation 5 Pro!
Zagraj w Dying Light 2 za darmo w ramach PlayStation Plus Extra i Premium i ciesz siÄ™ ulepszonÄ… gr...
Wczesny dostęp do Path of Exile 2 wystartuje już niebawem! GGG Live już 21 listopada!
Wczesny dostÄ™p do Path of Exile 2 wystartuje już niebawem! Jeszcze przed oficjalnym startem, twÃ...
Komentarze