Hotfix 1.21 do Cyberpunka 2077 ujrzał światło dzienne! W sieci pojawiła się już szczegółowa lista zmian, jakie zobaczymy po uaktualnieniu gry. Jak widać, twórcy z CD Projekt RED nie śpią i nadal poprawiają grę, na którą tuż po premierze wylały się wiadra hejtu. To już kolejna aktualizacja i szereg poprawek po bardzo dużym patchu, który wyszedł przecież bardzo niedawno. Co dokładnie zmieni się w grze?
Hotfix 1.21 do Cyberpunka 2077. Znamy zmiany, jakie zobaczymy w grze! [LISTA]
CD Projekt RED nadal robi wszystko, aby Cyberpunk 2077 stał się dokonały. Po niedawnym wydaniu dużego patcha, tym razem gracze otrzymali Hotfix 1.21. Jego zadaniem było ogólne poprawienie tytułu na różnych płaszczyznach. Pod uwagę wzięto niedociągnięcia między innymi w otwartym świecie i zadaniach. Ponadto skupiono się na efektach wizualnych oraz popracowano nad wydajnością.
To kolejny ważny krok, który ma sprawić, że dzieło CD Projekt RED powróci do PS Store. Jak bowiem dobrze wiadomo, gra po serii reklamacji została zdjęta ze sklepu Sony.
Jak dokładnie prezentują się najnowsze poprawki? Co w grze ulegnie zmianom? Lista prezentuje się następująco:
Zadania i otwarty świat
- Naprawiono błąd w Kontrakcie: Ciepło, cieplej…, który uniemożliwiał obniżenie temperatury ciała 8ug8ear.
- Naprawiono błąd, przez który brak możliwości podniesienia drzazgi „Przyślij jednostkę” w Podejrzeniu cyberpsychozy: Tanio i źle mógł blokować postęp. Przeczytanie drzazgi jest teraz zadaniem opcjonalnym.
- Naprawiono błąd w zadaniu Stary znajomy, przez który Takemura mógł utknąć w dokach Japantown, jeśli gracz zdecydował się ruszyć do Wakako i opuścił obszar zbyt wcześnie.
- Naprawiono błąd, przez który wskazówki w Podejrzeniu cyberpsychozy: Krwawy rytuał nie były zaliczane, jeśli gracz zeskanował je przed rozmową z rannym NPC-em.
- Zadanie Automat w opresji powinno się teraz uruchamiać prawidłowo po podejściu do Brendana.
- Naprawiono błąd w zadaniu Przerwane milczenie, przez który po połączeniu z punktem dostępu ekran stawał się czarny i blokował postęp.
- Naprawiono błąd, przez którynie można było ukończyć Zgłoszenia przestępstwa: Pośród ścieków, jeśli gracz otworzył pojemnik przed zeskanowaniem śladu krwi.
- Naprawiono błąd, przez który Maelstromowiec pojawiał się w obszarze nieosiągalnym dla gracza, co blokowało postęp w zadaniach Święci i samuraje / Sacrum i profanum.
- Naprawiono błąd, który blokował postęp w jednej z napaści w Japantown.
- Rozwiązano problem, przez który gra zawieszała się podczas Kontraktu: Przysięga Hipokratesa, jeśli gracz wyskoczył przez okno po wybiciu go.
- Naprawiono różne błędy związane z wrogami przechodzącymi przez przedmioty i unoszącymi się w powietrzu w Podejrzeniu przestępczości zorganizowanej: Naruszenie polityki prywatności.
- Naprawiono błąd w Podejrzeniu przestępczości zorganizowanej: Naruszenie polityki prywatności, przez który postęp mógł zostać zablokowany kiedy przeciwnicy utknęli w hangarze.
- Holocalle od Mitcha nie powinny się już blokować i samoczynnie powtarzać w przypadku przerwania.
- Poprawiono pojawianie się Johnny’ego w różnych zadaniach.
- Samochód Dennisa powinien teraz pojawiać się prawidłowo w zadaniu Numer jeden!
- Gracze mogą teraz wsiąść do samochodu Dennisa z prawej strony w zadaniu Numer jeden!
- Okna w szopie nie powinny już pękać po otwarciu pojemnika w zadaniu Numer jeden!
- Zadanie Numer jeden! zakończy się teraz niepowodzeniem, jeśli gracz zostawi Haruyoshiego, zamiast zanieść go w bezpieczne miejsce po otwarciu pojemnika.
- Naprawiono błąd, przez który gracz nie mógł używać broni i przedmiotów po wyjściu z vana Takemury w zadaniu Stary znajomy.
- Gracz nie może już zadzwonić do Takemury w trakcie spotkania z Odą w zadaniu Stary znajomy.
- Naprawiono błąd, który powodował pojawianie się Ody na moście pomiędzy Watson a Westbrook przed udaniem się do kryjówki Takemury w zadaniu Mieszkanie nr 303.
- Naprawiono błąd w zadaniu Stary znajomy, przez który Oda uderzał w samochód gracza, jeśli był on zaparkowany na jego drodze.
- Naprawiono błąd, przez który zadanie Palący interes / Satysfakcja gwarantowana zawieszało się na celu „Poczekaj na telefon od wrzeszczącego mężczyzny”, gdy graczowi nie udało się ukończyć zadania.
- Naprawiono błąd, przez który drzwi do ripperdoca Cassiousa Rydera nie otwierały się i uniemożliwiały graczowi ukończenie kontraktu.
- Saul nie będzie już podążał za graczem po całym świecie gry po uwolnieniu go i opuszczeniu obszaru zadania Kto sieje wiatr.
- Naprawiono błąd, przez który burza piaskowa mogła pojawić się w mieście, jeśli gracz skorzystał z szybkiej podróży w trakcie zadania Czerwony wieszcz lub Kto sieje wiatr.
- Zadanie Kto sieje wiatr zakończy się niepowodzeniem, jeśli gracz opuści obóz Wraithów przed uratowaniem Saula.
- Kontrakt: Odprawa powinien się teraz prawidłowo uruchomić po wejściu w obszar zadania.
Rozgrywka
- Naprawiono błąd, przez który po popełnieniu przestępstwa na dachu budynku oficerowie NCPD pojawiali się za plecami gracza.
- Naprawiono błąd uniemożliwiający graczowi wychodzenie z wody po drabinach.
Efekty wizualne
- Naprawiono różne błędy związane z przycinaniem ubrań NPC-ów.
Interfejs
- Przywrócono ikonę nad NPC-ami z nałożonym hackiem Odwróć uwagę przeciwników.
- Interfejs skanowania jest teraz mniej zaśmiecony.
- Naprawiono błąd, przez który japoński/chiński tekst znikał, jeśli gracz zmienił język interfejsu z angielskiego na jeden z tych języków
Stabilność i wydajność
- Wprowadzono różne usprawnienia zarządzania pamięcią (co zmniejsza liczbę awarii).
Konsole
- Gracze mogą teraz wybierać naklejki w trybie fotograficznym za pomocą przycisku kółka w japońskiej wersji gry na PlayStation 4.
Stadia
- Naprawiono błędy graficzne występujące na moście w Mikoshi w zadaniach Kwarantanna i Dezintegracja.
A Quiet Place: The Road Ahead zaoferuje dwa tryby rozdzielczości!
Nadchodzący horror A Quiet Place: The Road Ahead zapowiada się jako emocjonujące doświadczenie d...
Premiera Antonblast dopiero 3 grudnia. Powód? Huragany
Studio Summitsphere ogłosiło, że wyczekiwana platformówka Antonblast nie ukaże się w pierwotni...
Komentarze